Saattaa poikaa jännittää Saattaa poikaa jännittää
Uskaltaako tuolla sohvalla istua? Uskaltaako tuolla sohvalla istua?
Kun päässä alkaa soimaan väkisin: Frederik - Titanic Kun päässä alkaa soimaan väkisin: Frederik - Titanic
yrittää aukasta lukitusta yrittää aukasta lukitusta
Tappeluita Tappeluita
Keitin Keitin
sepe nussii possoa ja muut katselee sepe nussii possoa ja muut katselee
Ismo&Seppo Ismo&Seppo
Vaarallista mennä yksin Vaarallista mennä yksin
Voisinko päästä nukkumaan myös Voisinko päästä nukkumaan myös
Ole vihainen koska sinun täytyy Ole vihainen koska sinun täytyy
Ei vähempi muovipaskaa riittänyt Ei vähempi muovipaskaa riittänyt
impossibru impossibru
Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia? Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia?
Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; ) Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; )
Metripizza Metripizza
bleed bleed
Omituinen lettu Omituinen lettu
Luuli että saa auton mutta saikin yodan Luuli että saa auton mutta saikin yodan
Mmmm märkä nenärengas Mmmm märkä nenärengas
whack a trotsky whack a trotsky
Burrito Burrito
BUK-Kake Randelin BUK-Kake Randelin
WC-ankka WC-ankka
 647 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto
11.02.2021 16:51:17
[ + 1 | ]

pelottaa

[51702] [147976632_1796490007193670_1667313372507657188_n.mp4] [0.82 MB] [640x800] [] []

lohikäärme

(14)
12.02.2021 00:25:42 | 00:25:54
#438069 [+-] Piilota Suosittele

>>437907
Kutsun sitä leikiksi. Sitäpaitsi eilen jouduin painimaan koiran maahan ettei se tappaisi kissaamme. Myöhemmin illalla koiraa piti vielä lätkästä nenille kun aikeet olivat samat. Kissa 12vko ja ollut täällä 5 päivää. Paino varmaan alle kilon.

Leikin sen kanssa noilla leluilla ja laserilla, en sanoisi kiusaamiseksi. En edes ole kissaihminen.
e: vielä

12.02.2021 02:15:36
#438123 [+-] Piilota Suosittele

>>438069 Eläinten kiusaaminen ei ole leikkiä.

Toki voisimme tavata ja tuon paikalle 12 vuotiaan kaverini Lumin. Lumi on varmaan noin 80kg Berhisbörhis ja leikkisi varmasti mielellään sinulla.

12.02.2021 15:06:37
#438325 [+-] Piilota Suosittele

>>438293
No sillä on kuulemma vaimo, mutta se harmaahius jolla on 50 koiraa. Jos meinaat hapettamisella kuristamista, se on toimiva keino jos koira käy kimppuun.

Pelastin oman koiran toiselta kuristamalla, en tappamalla vaikka haalarissa oli myös puukko ja ritspiikki.

13.02.2021 08:17:12
#438636 [+-] Piilota Suosittele

>>438351
Ei, mutta homppelihan työskentelee juuri hoitaakseen vaikeimpia tapauksia?

Koiraa ei edes satu jos lyöt tai potkaiset lujaakin sitä, siksi taju kankaalle jos meinaa kimppuun käydä. Silloin jos juokset karkuun, se luontaisesti yrittää ottaa kiinni. Ei jää vaihtoehtoja.

Suurin osa ihmisistä ei osaa tekniikkaa, ja minäkin saisin pahoja vammoja jos Lumi päättäisi etten olekaan kaveri.

[ 11 viestiä | ]