psykoosit tulille psykoosit tulille
Härmäläinen taistelulaji Härmäläinen taistelulaji
Tuleva hallitus Tuleva hallitus
Merirosvo kun naukkailee vähän rommia Merirosvo kun naukkailee vähän rommia
Pikku-Pertti koulussa osa IV Pikku-Pertti koulussa osa IV
garfielf gets bloated and discovers the true nature of reality garfielf gets bloated and discovers the true nature of reality
Tuhoaja Tuhoaja
Se ainoa oikea Hitler-kolikko Se ainoa oikea Hitler-kolikko
paistatko minut? <:3 paistatko minut? <:3
:D :D
Kuvakommentti Kuvakommentti
Päivitystä Päivitystä
Vitsi. Vitsi.
Grylls Grylls
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
torkkuaika :3 torkkuaika :3
Vihreät II Vihreät II
Take On Me (take me oooon) Take On Me (take me oooon)
asiamies22 asiamies22
Jos tiedät mitä tarkoitan ;) Jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3 Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3
Armeijavaimo Armeijavaimo
Mä ja mun deitti Mä ja mun deitti
 898 näyttökertaa, 23 viestiä, 5 MB, 1 tiedosto, 09.02.2021 21:24:02
[ + 1 | ]

puolustusvoimien tulevaisuus

[51673] [pulustusvoimien-tulevaisuus.mp4] [5 MB] [634x480] [100.90s] [] []

mainen

 · 

intti

(39)
09.02.2021 22:21:27
#437526 [+-] Piilota Suosittele

>>437511
Minun aikaan oli intissä yksi tuollainen, joka pelkäsi aseen pauketta.
Oli yhdestä kudista kiinni, ettei se likka ampunut omaan jalkaansa pistoolilla, kun sillä silmät kiinni räiski.

10.02.2021 07:32:00
#437622 [+-] Piilota Suosittele

>>437526
Minun aikanani oli yksi (ei tosin naispuolinen), joka kovasti odotti kovapanosammuntoja. Selällään maaten kun pistin aseita kokoamaan ja purkamaan joku kysyi toveriltaan "millonkohan tämä runkkaaminen loppuu", johon tämä sälli vastasi "loppuu kun päästään ampumaan kovilla." Ei koskaan päässyt.

10.02.2021 09:34:32
#437653 [+-] Piilota Suosittele

>>437652
No kotiinsa se lähtikin sitten. Oli niitä jotain heittopusseja, jotka ei ollu vaaraksi muille, mitä laitettiin sitten uimahallin vahdiksi ja tietty diplomijääkäreitä, jotka sai potkut AUK:sta.

10.02.2021 09:51:43
#437655 [+-] Piilota Suosittele

>>437653
hyvä näin. Ei se paikka kuiten kaikille sovi. Meilläki oli alussa joku jo kolmatta kertaa koittamassa ja sillä kertaa antovat lopullisen lapun ja ei tarvinnu enää tulla takasin. Turhaa kyllä juoksuttivat sitäki niin monesti, kun näki jo heti, ettei tuosta tyypistä oikein ojan kaivuuta kummempaan oo...

10.02.2021 10:23:20
#437656 [+-] Piilota Suosittele

>>437653
Ai teilläkin oli vastaava termi käytössä.
Itse kävin ilmatorjunnan, joten aukista ulos potkitut oli diplomitykkimiehiä.
Joka perjantai oli tämä tilaisuus, kun listojen viimeinen sai pakata kamansa.
Yksi näistä harjoitteli tykin komentamista huutamalla "Hälyytys 12, suko leijuu"

10.02.2021 10:30:30
#437661 [+-] Piilota Suosittele

>>437656
"Tiedä en, mutta kuullut oon, patterit kuuluu radioon"
Kyllä valitettavasti jääkäreiksi meitä panssarijääkäreitä kutsuttiin. Eikä ollut edes mustia myssyjä vaan aluskalsarit päässä. Mut Vekara oli piessy Parolan jo 10 vuotta putkeen ennen kuin me piestiin uudestaan. Nykytilanteesta ei ole tietoa kun oon jo siirtynyt tavalliseksi jääkäriksi ikäni vuoksi.

10.02.2021 11:01:25
#437666 [+-] Piilota Suosittele

>>437661
Inttiaikana olen käynyt jokaisessa mestassa jossa koulutetaan iltatorjuntaa ja jokaisessa niissä kertoivat, että tämä on se kovin paikka ja kovimmat jätkät tulee täältä, paitsi Tammisaaressa, jotka kertoivat suoraan olevansa sellainen jämäporukka.
Mutta onhan se hieno juttu, että koko Suomi on täynnä niitä enstex kovimpia jätkiä.

10.02.2021 11:36:14 | 11:37:42
#437671 [+-] Piilota Suosittele

>>437666
Tommonen "iltatorjunta" on varmaan vähän vaikeampi pistää hyvyysjärjestykseen kuin laittaa TASIt/KASIt päälle ja ruveta rätkimään.

10.02.2021 13:19:26 | 13:23:53
#437679 [+-] Piilota Suosittele

>>437671
Ilmatorjunnan pääasiallinen tehtävä on suojata kenttätykistöä.
Eli kaikkia tarvitaan.
Jopa sitä suurkantamatutkan vartijaa, jolla ainakin silloin oli lyhin eliniänodote. Oliko jotain 4 sekuntia.
Pitää vielä lisätä, että pintavihollisen hyökkäys ilmatorjuntaa vastaan on itsemurha.
Tulivoimaisin puolustava yksikkö, jonka jopa sissit jättävät rauhaan. Myös ilmatorjunnan siirtyessä.

10.02.2021 18:24:07
#437715 [+-] Piilota Suosittele

Niin kauan kun naisten ei tarvitse käydä armeijaa, siviipalvelusta tai muuta vastaavaa, niin heidän on turha itkeä mistään epätasa-arvosta ainakaan täällä suomessa. Tuolla ympäri maailmaa on sellasia perseenreikä valtioita missä naisilla ei ole mitään arvoa muuta kun ehkä penskojen tekemisessä.

[ 23 viestiä | ]