Kissan kaa karanteenissa Kissan kaa karanteenissa
@Riffe hinkkaa @Riffe hinkkaa
Gayborhood Gayborhood
Karanteenirikkurit Karanteenirikkurit
hahaha hahaha
Koronamös Koronamös
Rotalle lähdöt Rotalle lähdöt
Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia
tuu, mennään tuu, mennään
Upille kävi pahasti Upille kävi pahasti
Kylmä Kylmä
täydellistä täydellistä
outoa porukkaa liikenteessä outoa porukkaa liikenteessä
Gondola jumissa asemasodassa Gondola jumissa asemasodassa
Naku ja Tuhnu esittää: Kaveri. Naku ja Tuhnu esittää: Kaveri.
Helkkarin hyvää t.kisse Helkkarin hyvää t.kisse
Miltä niilon päässä maailma kuulostaa Miltä niilon päässä maailma kuulostaa
Onko täällä kylmä Onko täällä kylmä
Sexii Sexii
kopioituivat :3 kopioituivat :3
Jotain korvassa Jotain korvassa
Olvi III arvostelu 16.10.2009 Olvi III arvostelu 16.10.2009
GG EZ GG EZ
Leonard Nimoy - The Ballad of Bilbo Baggins Leonard Nimoy - The Ballad of Bilbo Baggins
@-
 700 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 07.02.2021 17:29:39
[ + 2 | ]

Nii kerta

[51602] [raasf.jpg] [0.04 MB] [663x497] [] []
raasf.jpg

walter runeberg

 · 

rasismi

(147)  · 

rasisti

(76)
07.02.2021 17:33:21
#436929 [+-] Piilota Suosittele

Ei samoja lääkkeitä kun tuolla.
Ennemmin lääkitys hänelle kuntoon tai sitten se hoito, jos sellainen löytyy.

07.02.2021 17:35:50
#436933 [+-] Piilota Suosittele

Näist aina tulee mielee et ilman pahaa valkosta rasistia nää varmaa nauttis elämästä afrikassa nälänhädässä aidsissa ja malarissa ja ties missä.

07.02.2021 22:37:31
#437007 [+-] Piilota Suosittele

>>437000
Mutta jos me alettas niinku kelaa sitä kuin rasistei me niinku ollaan ja sit niinku ei enää oltas rasistei ni täälläkin vois olla niinku asiat yht hyvin niinku vai somalias. Kelaa sitä niinku hei, toi vaan koittaa niinku auttaa meit elää niinku sellast parempaa ja niinku helpompaa elämää, tajuuks?

08.02.2021 00:09:27
#437024 [+-] Piilota Suosittele

Nadi on etuoikeutettu pieni vihapuhuja, joka pääsee julistamaan omaa maailmankatsomustaan.
Kiittämättömyys on maailman palkka.

Nadin toiminta on juuri vastakkainasettelua parhaimmillaan ja aiheuttaa Nadin kaltaisten dissausta. Muuttakoot Nadi pois täältä.

08.02.2021 03:34:03
#437060 [+-] Piilota Suosittele

>>437000

Jaa'a. Sitä ei moni ymmärrä. Liittyy varmaan siihen, että me ollaan valkosia ja ei sen takia ymmärretä. Ja oletettavasti heteroitankin vielä mikä on vieläkin huonompi juttu. Mutta tätähän kansan enemmistö haluaa niin turhan se on valittaa asioista.

[ 11 viestiä | ]