Ihana nainen Ihana nainen
hapsi_, Nakuankka and a "Sheep Simulator" hapsi_, Nakuankka and a "Sheep Simulator"
suvakkien pettymys suvakkien pettymys
hetki menny hetki menny
Ihana nainen Ihana nainen
Nirri pois Nirri pois
hubsista hubsista
Sillävälin hollannissa Sillävälin hollannissa
Uusi Alien elokuva Uusi Alien elokuva
hapsi_ katsoo Nakuankan homoleffaa hapsi_ katsoo Nakuankan homoleffaa
someone fucking dying today someone fucking dying today
äiti apinan jekku äiti apinan jekku
Nakuankka Salilla Nakuankka Salilla
VITTU MÄ VIHAAN TÄTÄ VUODENAIKAA! VITTU MÄ VIHAAN TÄTÄ VUODENAIKAA!
kukkahattu kahvit kukkahattu kahvit
brubel brubel
Koira nappasi Koira nappasi
aina pääsee ohi aina pääsee ohi
kolari kolari
anal only anal only
Pitkäkoipi pöllö Pitkäkoipi pöllö
muhamatin synty muhamatin synty
trump täällä trump täällä
Matikantunti Matikantunti
 803 näyttökertaa, 1 viesti, 0.62 MB, 1 tiedosto, 26.12.2021 17:16:30
[ + 1 | ]

nigerialaiset datanomit töissä

[60010] [nigerialaiset-datanomit.png] [0.62 MB] [650x417] [] []
nigerialaiset-datanomit.png

nigeria

(9)  · 

työ

(113)  · 

datanomi

27.12.2021 03:45:07
#533387 [+-] Piilota Suosittele

No mutta siellähän on PentiumPRO-prossu sekä muistikalikka menossa aivan väärään emoon. Muistit olivat näissä vehkeissä ZIP-moduleita (Zig Zag Inline Memory Module), ei SIMM tai DIMM (Single Inline Memory Module / Dual Inline Memory Module). SIMM-modulit olivat 386, 486, sekä Pentium-koneissa. DIMM-modulit tulivat vasta myöhemmin Pentium-II-prosessoreiden yhteydessä. Taaempana näkyy emo, jossa SIMM-paikkoja. Nyt ovat jakaneet vääriä komponetteja tyypeille per emo. Tai sitten ovat itse pähkäilleet, että tämä menee tähän koska vasarakin on kädessä.

[ 1 viestiä | ]