"Älä tule lähelle, tulet kylmästä" >:3 "Älä tule lähelle, tulet kylmästä" >:3
Operaatio barbarossa Operaatio barbarossa
Siig hail Siig hail
Varaluukku Varaluukku
Onnea Suomi! Onnea Suomi!
Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3 Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3
Näiden salkkarinäyttelijöiden pitäis tehä pornoo Näiden salkkarinäyttelijöiden pitäis tehä pornoo
Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali
Deal with it Deal with it
Hehe Hehe
Kikki nälänhädässä Kikki nälänhädässä
Suomi 200 vuotta Suomi 200 vuotta
Tihihii *shart* Tihihii *shart*
puhalla sitä puhalla sitä
Robottikissa Robottikissa
Bad dog! Bad dog!
Only the dead can know peace from this evil O_O Only the dead can know peace from this evil O_O
Trollifysiikkaa Trollifysiikkaa
oispa perustulo oispa perustulo
Johtaja itse. Johtaja itse.
PeliLogiikka - Tomb Raider [1996] PeliLogiikka - Tomb Raider [1996]
Kauden maukkaimmat marjat Kauden maukkaimmat marjat
Mitä vittua Hemuli Mitä vittua Hemuli
Suussasulavaa makkaraa Suussasulavaa makkaraa
@-
 546 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 30.01.2021 02:52:04
[ + 2 | ]

Uusi alku

[51362] [0.jpg] [0.08 MB] [900x506] [] []
0.jpg

patrik laine

 · 

columbus

 · 

tervetuloa

(5)
30.01.2021 15:57:41
#434328 [+-] Piilota Suosittele

Voi tulla melkoinen maalimäärä jos Kekäläinen onnistuu hankkimaan jostain kunnon sentterin. Itse herkuttelin ajatuksella Patesta ja Sebusta Hurricanesin paidassa mutta ei harmikseni toteutunut.

31.01.2021 00:52:51
#434502 [+-] Piilota Suosittele

>>434328
Ei Domikaan mikään sukka ole ja jos kemiat kohtaa niin voi olla tuhoisaa jälkeä ja onhan siellä Teier joka kehittyy kokoajan huimaa vauhtia. Vittu minkä rankun laitto viime matsissa.
Columbuksella on ainakin puolöustus ja maalivahtiosasto kunnossa ja nyt tuli maailman luokan YV jätkä niin voi odottaa kovaa kautta.
Ja voihan se Keklu tietenkin hankkia sen sentterinkin.

31.01.2021 02:13:15
#434544 [+-] Piilota Suosittele

eikös sen jesse puljujärven pitäny voittaa mailman paras pelaaja palkinto tänä vuonna.... näytöt on meinaa sen verta kovia....

31.01.2021 08:43:11
#434599 [+-] Piilota Suosittele

>>434544
Pulsu on pelannut kyllä hyvin. Kehittynyt pelaaminen ihan eri tasolle viime vuodesta.
Taklaa, karvaa ja on enerkinen. Hieno kattoo sen pelaamista. Pisteiden osalta ollut hieman huonoa tuuriakin. Tänäänkin laitto muutaman hyvän passin, mutta McJeesus ampu tolppaan.

[ 7 viestiä | ]