Rusinat rasahtelee Rusinat rasahtelee
Viiksi-Wallu Viiksi-Wallu
snapchat snapchat
oon toi heppa oon toi heppa
Jossu tykkäis jos joku Jossu tykkäis jos joku
Diplomaattinen koskemattomuus Diplomaattinen koskemattomuus
leif hiiri ja angela ankka leif hiiri ja angela ankka
Ruff ride Ruff ride
mielenkiitoinen kaksijalkaiken lentokissa mielenkiitoinen kaksijalkaiken lentokissa
Heslingin Sanomat Heslingin Sanomat
booby trap booby trap
zpudroniemen amis zpudroniemen amis
Mummo Mummo
Kissaihmiset ja seniiliparrat Kissaihmiset ja seniiliparrat
Sotakettuja Sotakettuja
Aikamatkaajat Aikamatkaajat
Alkoi nukuttaan kesken kaiken Alkoi nukuttaan kesken kaiken
Give it to me! Give it to me!
Photoshop Photoshop
ei koskea :F ei koskea :F
Sexismi Sexismi
Vako Vako
Ihmetteletkö syytä? Minä en! Ihmetteletkö syytä? Minä en!
Elmer1 :denin työpaikka Elmer1 :denin työpaikka
 876 näyttökertaa, 10 viestiä, 11.61 MB, 1 tiedosto, 15.01.2021 16:14:32
[ + 5 - | ]

bönde

[51070] [ao2vr.mp4] [11.61 MB] [216x480] [] []

vellu

 · 

covid-19

(38)
16.01.2021 07:07:08
#429938 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten kuulemma altistuin saatana tuperkuloosille ku erehyin käymään yhesä ammatillisessa koultuksessa. Siellä oli se yks ainu ryssä mukana ja mitäpä arvelette, että kenelläköhän se keuhkopöhö sitten oli ollu, että hä. Meni muuten kuukausia ku piti selevitellä, että missä se altistuminen oli etes tapahtunu. Ei saatana paikallisen sairaalan huorat viittinee kertua vaan aukovat vaan päätään aina ku kyselin, että onko varmasti meikäläisestä kyse ku kylällä on kuulemma muutamia saman nimisiä Maija Meikäläisiä.

Oikein ivallisesti vaan vittuilivat, että haista paska me sulle kerrota mitään mikä kuuluu sun perusoikeuksiin. Joutuin usiamman kuukauvven tappelemmaan ja kikkailemmaan niin lopulta sain sitte virallisia teitä myöten etes tietää, että millä aikavälillä se mahollinen altistuminen on etes tapahtunu. Eka kusettivat että viime kuussa. Sitte ku soittelin ja selevittelin niin sanottiin, että ehkä parin kuukauvven aikana. Lopputuloksena oli, että melekeen vuos sitten oli se tappaus. Nyt sitte joutuu joka perkeleen kerta lekurisa käyessä selittämmään, että oon mahollisesti altistunu joskus pari vuotta sitten keuhkotubille ja tätä saatanan rumbaa kuulemma jatkuu vielä kaheksan vuotta. Että semmottiis.

[ 10 viestiä | ]