Bussissa tapahtuu. Bussissa tapahtuu.
" Minulla on Somppufiilis... " " Minulla on Somppufiilis... "
Safari Biznez Safari Biznez
Spurdo-kanavan 100. media Spurdo-kanavan 100. media
kuollut kuollut
Väittelyä ei tarvi ees aloittaa Väittelyä ei tarvi ees aloittaa
óle cuck ;) óle cuck ;)
Pam! Pam!
Vain hautaustoimisto puuttuu Vain hautaustoimisto puuttuu
Shalom slalom Shalom slalom
Ei jaksa keksiä otsikoita 61 Ei jaksa keksiä otsikoita 61
Rotta 1-6 (hallelujaa) Rotta 1-6 (hallelujaa)
Lihaa saatana Lihaa saatana
Lööppikamaa Lööppikamaa
Voi miksi Jumala? Voi miksi Jumala?
Jeesusland Jeesusland
Per-tiistai Per-tiistai
Ei jaksa keksiä otsikoita 60 Ei jaksa keksiä otsikoita 60
Turhia kuvia 2 Turhia kuvia 2
Telakoituminen Telakoituminen
Whomp! - Meta Whomp! - Meta
Ei jaksa keksiä otsikoita 58 Ei jaksa keksiä otsikoita 58
aku aku
Puuha_Paska Puuha_Paska
 557 näyttökertaa, 1 viesti, 1.26 MB, 1 tiedosto, 08.01.2021 01:53:40
[ + 3 | ]

näykkäsen >:3

[50901] [135310622_224012285894337_2127612861639088290_n.mp4] [1.26 MB] [480x480] [] []

näykkäsee

08.01.2021 17:44:14
#427844 [+-] Piilota Suosittele

Ensin läimäisy niin, että räkä lentää ja kenkä valmiiksi käteen. Jos lähtee tulemaan, niin kengästä niin, että kolahtaa.

Eräällä kissalla oli paha päivä... toimimme kissan kanssa edellä mainitusti. Kissa ei halunnut kengästä. Murisi, tuijotti todella vihaisesti. Tuijotin takaisin kengän kanssa. Kissa laittoi naaman peruslukemalle, pyysi ovesta pihalle, avasin oven ja meni pihalle. Tuijotteli vittuuntuneena vielä ja mölisi mennessään.

Seuraavan kerran, kun näin kissan ja kissa näki, että olen paikalla, niin otti suunnan heti (toiseen huoneeseen) suoraan kohti varman näköisenä. Pökkäsi päällä säärtä, rapsutin vähän kissan päätä ja kissa meni tervehtimään muita / kissailemaan sängylle aurinkoon.

Kissa kävi tarkistamassa, että välit ovat kunnossa ja ollaan kavereita.
Eikä muuten uhitellut / mulkvistellut kissa enää sen jälkeen mulle.

Eivät ne tyhmiä ole, mutta jotkut niistäkin ovat mulkkuja luonteeltaan ja jos saavat olla mulkkuja, sellaisena pysyvät.

[ 1 viestiä | ]