nuket viihteellä nuket viihteellä
Jeesus kerjäsi sitä ja sinä olet seuraava. T: Amerikan Benkku Jeesus kerjäsi sitä ja sinä olet seuraava. T: Amerikan Benkku
Hyvä ehdokas vkk:lla 😁 Hyvä ehdokas vkk:lla 😁
Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
sähköajoneuvot sähköajoneuvot
True nudist friends True nudist friends
Rise of the Triad - God Rest Ye, Deadly Gentlemen | OPNA Cover Rise of the Triad - God Rest Ye, Deadly Gentlemen | OPNA Cover
ihana nainen ihana nainen
Two way bamboozle Two way bamboozle
pohdittavaa pohdittavaa
North state North state
kamelinvarvas kamelinvarvas
Mainos Mainos
Intti paka Intti paka
Kela Kela
Bää bää vaan Bää bää vaan
Ovet säppiin Ovet säppiin
SEO PETRII SEO PETRII
Koronna Koronna
Bowling alley Bowling alley
Spede koodaa coronalla Spede koodaa coronalla
Tiedemiehet sanovat että vuonna 2035 asut eko-konttitalossa Tiedemiehet sanovat että vuonna 2035 asut eko-konttitalossa
Ne pienet erot, osa4. Ne pienet erot, osa4.
Suomea, suomea... Suomea, suomea...
 1 114 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 19.12.2020 01:02:31
[ + 12 | ]
👑 Plussatuin 19.12.2020.

paint-joulukalenteri luukku 19

[50500] [luolaston-joulu-19-png.png] [0.42 MB] [1845x925] [] []
luolaston-joulu-19-png.png

joulukalenteri

(69)
19.12.2020 11:19:06
#421584 [+-] Piilota Suosittele

>>421505
joka on väärässä ajassa. toinen pakollinen VHS kellojen aikaan oli mikrojen kellot! Miksi? Ja nyt mun uunissa on kello!! MIKSI!
ja jos niitä ei (vaikeasti) laita oikeaan aikaan ne joko vilkkuu tai on väärässä ajassa. miksi.... mää kysyn miksi

19.12.2020 14:18:16
#421632 [+-] Piilota Suosittele

>>421569
Tuossa Elisan vittuboxissa hyvä kun on edes valo. Ja dvd-/blu-ray -soittimissa joskus katselin, että näytöllä (en muista oliko kelloja niissäkään) varustetusta vekottimesta sai maksaa 4 kertaa enemmän kuin ilman näyttöä, joten eipä tarvitse arvailla kumpi on.
Muistelisin, että joskus noin 10+ vuotta sitten tallentavassa digiboxissa olisi ollut myös kello, mutta sitten tuli siirryttyä Elisa Viihteeseen ja boxi kadotettiin jossain vaiheessa.

>>421584
Ihan on oikeassa ajassa, kuten mikroaaltouunin kellokin.
VHS:n kellossa kyllä on joku bugi, että se juoksee minuutin todellista nopeammin ja siksi "kellojen kääntöön" mennessä se on aina kelannut itsensä jonkun 6+ minuuttia edelle todellista kellonaikaa.

19.12.2020 14:45:25
#421656 [+-] Piilota Suosittele

>>421632
Vanha Topfield jääny tuohon jos joskus tarttis nauhottaa jotaki, mut nyt ku yritin niin sehän ei toiminukkaan enää. No välillä ku käyttää päällä niiin pysyy ajassa. Vissiin vähän huonompi kello sisällä, ku jätättää muutaman minuutin aika nopeeta...

19.12.2020 16:58:33
#421707 [+-] Piilota Suosittele

Saatanan Lumiukko! Ei ole joulu riemuinen enään sen jälken vaan muistaa vaan, että hetken kestää elämä sekin synkkä ja ikävä.

Mutta hienot yksityiskohdat tässä luukussa.

[ 12 viestiä | ]