elämänvalintoja elämänvalintoja
muutama karkoitus muutama karkoitus
vesijohto pistorasiassa vesijohto pistorasiassa
ride ride
saatanan häikäsevät lamput saatanan häikäsevät lamput
downy montana downy montana
peruna peruna
canada canada
oikotie oikotie
taidolla taidolla
Auton ja suun hoitoa Auton ja suun hoitoa
puskutraktori puskutraktori
suppo räty suppo räty
negan vittuilee negan vittuilee
hapsi_ ja Psyyke treenaamassa hapsi_ ja Psyyke treenaamassa
Hyvää Naistenpäivää 2025 Hyvää Naistenpäivää 2025
läskiperse läskiperse
Tissit Tissit
espanjalaisen kahvilayrittäjän uusi paita espanjalaisen kahvilayrittäjän uusi paita
Tissit Tissit
hyvä vessa hyvä vessa
Big ben Big ben
Putin saa keppiä Putin saa keppiä
apu repairs apu repairs
 798 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:05:41
[ + 9 - | ]

Donald-setä lyö vetoa

[5545] [shithole.jpg] [0.08 MB] [640x960] [] []
shithole.jpg

trump

(333)  · 

shithole

 · 

putin

(186)
14.01.2018 22:50:19
#19345 [+-] Piilota Suosittele

>>19328
En tiiä että tuntuuko se vaan, mutta ihan niinku medialla ois jonkun sortin jahti käynnissä Dolanin suhteen. :D


Meinaatko, että Suomessa ei media räjähtäisi, jos Sauli sanoisi virallisessa tapaamisessa Afrikan maita persläviksi? Älä viitsi.

14.01.2018 22:55:26
#19350 [+-] Piilota Suosittele

>>19345 Totta kai räjähtäisi. Ja Saulilla on sen verran tahdikkuuta, ettei päästäisi tuollaista suustaan. Vaikka mielessään ajattelisikin noin. Mutta ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista. Ei ne nyt voi pelkkää pahaa tehdä 24/7.

15.01.2018 01:07:24
#19385 [+-] Piilota Suosittele

>>19350
ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista.


No, eiköhän Donald lähde ennen pitkää Valkoisesta talosta ja siitä varmaan uutisoidaan lehdessä kuin lehdessä :) Putinista en menisi vannomaan.

15.01.2018 01:25:39
#19387 [+-] Piilota Suosittele

>>19385 Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu. Putin taas poistuu vasta kuin kuolema korjaa. Ironista tässä on se, että näistä kahdesta johtajasta diktaattori on se pätevämpi.

15.01.2018 11:53:17
#19447 [+-] Piilota Suosittele

>>19387
Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu.


Riippuu siitä, mitä Muellerin tutkinta löytää. Olihan Nixonkin demokraattisesti valittu, mutta ei istunut kauttaan loppuun.

[ 10 viestiä | ]