Jos suomalaiset oikeasti ovat niin heikko kansa, että alkavat "tapella keskenään", "kirota itseään ja toisiaan" sekä "popsia mielialalääkkeitä" sen vuoksi, että joku jossain on sitä mieltä, että "miehellä voi olla kuukautiset", tai että joku jossain "edistää vapaata liikkuvuutta", tai että "etnisiä ja kulttuurisia saarekkeita syntyy yhteiskunnan sisälle", niin aika helvetin heikosti meillä menee.
[
2 viestiä
|
]
⭰
totuus sattuu
halla marin
Halla-aho-sarjakuvat
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
JH-a mietteitä
Äänestä persua
Peniksen kovetusta
Yksittäistapaus
Asiatekstiä
Persut oli jälleen oikeassa
“Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?”