Teutoburgin metsä Teutoburgin metsä
Ilmeeni kun väännän ripulia Ilmeeni kun väännän ripulia
mitä teet? :3 mitä teet? :3
kylpyssä :3 kylpyssä :3
Cockaire of bärstörä Cockaire of bärstörä
SAUSTRICH SAUSTRICH
Nukahtamisniksi pululle ellet jo nukahtanut Nukahtamisniksi pululle ellet jo nukahtanut
Tisseä ja persettä Tisseä ja persettä
Onneks iisakki keksi painovoiman Onneks iisakki keksi painovoiman
Hönön aivotuksia Hönön aivotuksia
Liiiife is leiff... Liiiife is leiff...
Lemmikki joka syö sinut nukkuessasi Lemmikki joka syö sinut nukkuessasi
Piraatti Piraatti
asu bileet asu bileet
Senera? Senera?
Elvytys Elvytys
Can I haz sudetenland? Can I haz sudetenland?
Not cool man, not cool! ;___; >:3 Not cool man, not cool! ;___; >:3
Sopsy ei oo nähny himo läski homer jaksoa Sopsy ei oo nähny himo läski homer jaksoa
pewdiepie end pewdiepie end
Kato! Tassu :3 Kato! Tassu :3
Cockscar of bärstora Cockscar of bärstora
tsekkaa meidän vene tsekkaa meidän vene
Conan O'Brien vierailee Grönlannissa Conan O'Brien vierailee Grönlannissa
 744 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.38 MB, 1 tiedosto, 11.11.2020 21:23:20
[ + 7 | ]

Pakko saada korvauksia T. Jaana

[49374] [jaana.png] [2.38 MB] [950x1845] [] []
jaana.png

jaana

 · 

korvaus

12.11.2020 05:20:24
#408692 [+-] Piilota Suosittele

Niin no tuota. Onhan se varmasti näinkin. Ei sillä, että että tämmöisiä henkilö-oletettuja on ylipäätään olemassa, mutta että vielä valtion hommissa niin että tuota no jooh, kyllä kyllä kyll.. ja vitut. Tuommosia pittäis vettää turpaan niin kauan, että alakavat käyttäytyä ku ihimiset. Jeesuksen kristuksen muhammedin klitoris, että voi olla tää maa niin täynnä tämmöstä haistavittupaskaa, että tämmösestä ylipäätään tehhään minkäänlaista juttua muuten ku Pahkasikaan tai Myrkkyyn.

Ite ku sais päättää, niin nuo tapettas heti ja tavatessa. Ai perkele, anteeksi Fobba, sullahan on varmasti niin kova työ nyt miettiä, että ketä pittää mielistellä pittääkses sen sianvitun siittämän äpäräduunin mitä oot onnistuneesti käyttäny sormenpäitäs sen sijaan, että oisit paskantanu ku normaalit ihimiset.

Ja nyt vinkki teille normaaleille, niin kuhan sisällissota syttyy niin mää vappaaehostan itteni isänmaanvihollisten telottajaksi. Vittu. Mää vaikka maksan siitä, että saan tehä niille vittusaatanoille mitä suinki vaan ehin sen 20 minuuttia kestävän lopettamisen aikana. 20 minuuttia? No eihän sitä ny pitempään voi kuvitella jonku vihervassarin tai politrukin kestävän.

12.11.2020 10:32:06
#408722 [+-] Piilota Suosittele

Hauskintahan tässä on, että...
"Haapasalo ei aio kuitenkaan luovuttaa, vaan aikoo valittaa hallinto-oikeuteen." (IL)

[ 7 viestiä | ]