vitum persut,,, möyhhhh vitum persut,,, möyhhhh
mirri tärisee mirri tärisee
Meni pilalle Meni pilalle
orgasmi orgasmi
kitka kitka
Pullea vako Pullea vako
Tervettä menoa Vasemmistoliitossa Tervettä menoa Vasemmistoliitossa
heimosenkeimo lounaalla heimosenkeimo lounaalla
h=h h=h
fuck palestine fuck palestine
kaupoilla kaupoilla
aihe vapaa aihe vapaa
pahin pelkoni pahin pelkoni
kaljat piiloon kaljat piiloon
Ihana nainen Ihana nainen
junamunakas junamunakas
valupertin maanantai valupertin maanantai
minun sohva minun sohva
roolileikkejä roolileikkejä
ujoo drifausta ujoo drifausta
Onnellisin kansa Onnellisin kansa
helvetin hyvää maalia helvetin hyvää maalia
Milan vain nauroi Milan vain nauroi
häppi 9/11 häppi 9/11
 569 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.11.2020 23:00:46
[ + 1 | ]

Semmonen höpöttäjä


höpöttäjä

05.11.2020 00:07:29
#406420 [+-] Piilota Suosittele

>>406399

Nuo viikset kyllä näyttää jotenki tutun olosille. Meillä on suvussa kaikilla miehillä ollu viikset jo ainaki viimeset muutamat vuossajat. Yks heppu tosin leikkas ne silleen oudosti, että oli vaan nenän alla, mutta ei se tyyli oo ollu kovin suosittu enää pitkään aikaan.

[ 3 viestiä | ]