Heräsin YYYYAAAAH! :3 Heräsin YYYYAAAAH! :3
vinossa22 vinossa22
Halloween Halloween
kissakasa kissakasa
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3 Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3
Male Fantasy Male Fantasy
Pallikala :D Pallikala :D
Olet jollekin tärkeä Olet jollekin tärkeä
Pimeässä loistaa tölkki ja läski jonne juomassa siitä Pimeässä loistaa tölkki ja läski jonne juomassa siitä
Rytimisen puhelaulun taistelu Rytimisen puhelaulun taistelu
jeccu jeccu
Äiti kato, siisti kuva Äiti kato, siisti kuva
Kettu ja harakka Kettu ja harakka
ACAB ACAB
Edelläkävijä Edelläkävijä
hilter apu apustus hilter apu apustus
voe helevetti voe helevetti
Aku nuoli apustajan postimerkkiä Aku nuoli apustajan postimerkkiä
 Kapteenin kotsa  Kapteenin kotsa
Moniosaaja maalilla Moniosaaja maalilla
Härmäläinen taistelulaji Härmäläinen taistelulaji
Toimii myös kypäränä Toimii myös kypäränä
Pv Pv
 690 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 04.11.2020 21:01:27
[ + 4 | ]

Vasemmisto nuoret idea

[49214] [IMG_20201104_182457.jpg.png] [0.05 MB] [493x254] [] []
IMG_20201104_182457.jpg.png

vasemmistonuoret

04.11.2020 21:17:13
#406305 [+-] Piilota Suosittele

5 miljoonalla ei kyllä vielä kauheasti rahoitella tehtaita eikä edes pientä indie-pelifirmaa joten tämä on suora vaatimus kommunistiseen suunnitelmatalouteen siirtymisestä.

04.11.2020 21:17:57
#406306 [+-] Piilota Suosittele

Hmm...

Kuten kirjoitin. Vasemmistonuorilla ei ole oikeasti mitään sanottavaa nyky-yhteiskuntaan. Siivellä elävät kun iso vasemmistokaveri piffaa.

04.11.2020 21:19:41
#406308 [+-] Piilota Suosittele

>>406305

Kellarisoftafirman voisi perustaa, mutta aina täytyisi varoa ettei saatava mene 5 Miljoonan yli. Vaikuttaa vähän samalta kun työttömyyskorvauksen lisäksi saat tienata sen 300 euroa. Mutta, jos saat jotain muutta etuutta työttömyyskorvauksen lisäksi lähtee tienaamastasi 300 eurosta pois sieltä toisesta etuudesta.

Semmoista.

04.11.2020 21:24:51
#406316 [+-] Piilota Suosittele

>>406314


Ei tietenkään tarvitse, mutta kun tarvitsee niin silloin pitäisi saada se fyffe jostakin. Kulutusluotto ynnä muut vastaavat voivat lainata työttömälle. Ei pankki.

04.11.2020 22:13:19
#406349 [+-] Piilota Suosittele

>>406321
Sitä minä ainakin teen. No en ole Apachen ongelmassa kun käyn töissä (silloin tällöin jos huvittaa paitsi kun on TÖITÄ!), joten kohtuullinen vakaus on talvisinkin.

Apachea aina piikittelenkin töihin, tai oikeammin rahan piiriin.

05.11.2020 00:07:29 | 00:08:48
#406421 [+-] Piilota Suosittele

"Superrikkaiden on aika lopettaa yhteiskunnan siivellä eläminen"

Voi luoja, vasemmistolaiset. Miettikää nyt itseänne ensin. Siinä vasta siivellä eläjiä.
Josko ensin lopettaisitte itse yhteiskunnan siivellä elämisen ja lähtisitte vaikka yrittäjiksi ja tekisitte töitä perseenne muustakin kuin paskasta märkänä ja koittaisitte saavuttaa sen 5 miljoonaa.

05.11.2020 01:31:29
#406449 [+-] Piilota Suosittele

Vasemmistolaisuus ja vihreys on mielisairauksia jotka aikoinaan hoidettiin tehokkaasti. Sen jälkeen tuli "ihmisoikeudet" ja nyt tässä sitten ollaan uppoavassa laivassa. Ja jottei kukkaan ymmärrä väärin, niin kapitalismi on psykopatismin ja sosiopatismin poliittinen siipi. Ja jottei vieläkkään jäis mitenkään epäseleväksi niin kannatan sopivaa keskivaihetta, eli kansallissosialismia.

[ 14 viestiä | ]