tassut :3 tassut :3
Jaxulovea! Jaxulovea!
Hullupsykoosit tulilla22 Hullupsykoosit tulilla22
Villiputte ja koiro Villiputte ja koiro
Ouuuuuujeeeaaa! Ouuuuuujeeeaaa!
Pyörivä spurgu :D Pyörivä spurgu :D
Herkku Herkku
Hoplaa! Hoplaa!
wtf wtf
räppinäppi22 räppinäppi22
Epävirallista puuhastelua Epävirallista puuhastelua
NEIN..dis mein NEIN..dis mein
Big brotherin huippuhetket Big brotherin huippuhetket
Ryppy ja Koponen katsovat televisiota osa II Ryppy ja Koponen katsovat televisiota osa II
Terrorismi Terrorismi
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Dio seikkailee 9 Dio seikkailee 9
Dio seikkailee 3 Dio seikkailee 3
Taidekriitikkobörh Taidekriitikkobörh
Kansaned. Kansaned.
Kiitos Mestari! Kiitos Mestari!
Nom Nom
UwU UwU
hhhhggggnnnn hhhhggggnnnn
 849 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 02.11.2020 23:50:57
[ + 3 - | ]

Iltapaskan kommenttiosio pähkinänkuoressa

[49174] [rauno.jpg] [0.01 MB] [614x138] [] []
rauno.jpg

iltalehti

(27)  · 

kommentti

(21)
03.11.2020 00:09:19
#405869 [+-] Piilota Suosittele

Rauno on silti 1000x järkevämpi kuin
- Noway, nonnonnoo, nönnönnöö ja mitä nimimerkkejä sillä harhaisella kaverilla onkaan
- Lappis noutaja, Lapis phenomena tai mikä sekasikiökommari olikaan
- Jussipaita64 tai mikä hiton silmänsä sulkenut vänkääjä onkaan
- Vargholm, valehteleva kännääjä ja 24h Iltalehden sivuilla partioiva täyspunikki, joka väittää/valehtelee kommenteissaan "me perussuomalaiset"

03.11.2020 00:36:57 | 00:39:01
#405875 [+-] Piilota Suosittele

Vargholmi on kyllä melkoinen. Lähes samat jutut kuin nonniinon:lla ja usein tulee melkein 10 - 40 minuuttia perään. Kun sanoi, että kyllä firmojen pitää palkata ihmisiä, vaikkei ole tarviskaan. Vastasin sitten, että no käy sanomassa firmasi toimarille, että palkkaa nyt mut ja parikymmentä muuta töihin.
Aloitamme ensi viikolla. Ei vastannut mitään. Sehän on eri asia kun on oman työpaikan palkkauksesta kiinni. Muut voivat palkata ja olla solidaarisia. Muussa tapauksessa ovat kusipäitä. Kertoo tasan tarkkaan sen mistä kanelipullasta Vargis on tullut.

03.11.2020 08:25:49
#405921 [+-] Piilota Suosittele

>>405869 Lapis Philosorum. Vargholm taas sekoaa persuista, oli kyse uuden audin koeajosta, afrikan tulvista jos vain kommenttikenttä on auki ja kyseinen tapaus hereillä niin eikös sieltä tule "Me perussuomalaisten..."

14.08.2021 10:18:56
#489872 [+-] Piilota Suosittele

Joskus miettii noita mainittuja nimimerkkejä onko kyse venäjän maksetuista trolleista joiden tarkoitus on mielipiteen muokkaus?

[ 4 viestiä | ]