iloiset muslimit iloiset muslimit
Raketti Raketti
Kesselin urakointi Kesselin urakointi
Leikkisä typykkä Leikkisä typykkä
Muistakaa se Muistakaa se
Ruokatauko Ruokatauko
Haluatko nähdä tissit? Haluatko nähdä tissit?
Ihanat naiset Ihanat naiset
Kalikat, nuket, tulenteko ja patsas Kalikat, nuket, tulenteko ja patsas
soija soija
isä ukon periantai isä ukon periantai
jekutti tekoälyä jekutti tekoälyä
Juoppojen taistelu Juoppojen taistelu
Halme tiesi jo tuolloin Halme tiesi jo tuolloin
Läski kuulee totuuden Läski kuulee totuuden
Valkoisia neekereitä Valkoisia neekereitä
ninjasi ninjasi
Teini ja apina Teini ja apina
they see me rolling they see me rolling
iloinen tunnelma iloinen tunnelma
Hapsi_ Hapsi_
herätti herätti
Psyyke Psyyke
Erikoinen performanssi Erikoinen performanssi
 647 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 21.10.2020 13:54:09
[ + 3 | ]

0mg

[48814] [omg.png] [0.07 MB] [828x624] [] []
omg.png

0mg

 · 

magnesium

 · 

lääkäri

(63)
21.10.2020 14:25:39 | 14:27:33
#401212 [+-] Piilota Suosittele

0mg ei merkkaa mitään. Jos puhutaan mittayksiköistä niin numeron ja suureen väliin tulee välimerkki "0 mg", joka tarkoittaisi "nolla milligrammaa".

Jos taas kirjoitaa numeron ja alkuaineen lyhenteen "0Mg" tarkoittaisi tämä ydinfysiikan kannalta magnesiumia, jonka massaluku on nolla. Tässäkään ei ole järkeä, koska nollan jälkeen voi laittaa minkä tahansa alkuaineen, sillä se ei sisällä edes protoneja.

Kaikkein järkevin olisi kirjoittaa "0 Mg", joka kemian kannalta tarkoittaa "nolla osaa magnesiumia". Tämäkin on hieman järjetön koska osia, jotka eivät esiinny ei myöskään yleensä ilmaista, mutta täysin sääntöjen mukainen notaatio.

[ 8 viestiä | ]