Haahaa Haahaa
Reichstag 30.1.1939 Reichstag 30.1.1939
Elokapinallinen tinderissä Elokapinallinen tinderissä
Agenda edellä otsikoihinkin.. Agenda edellä otsikoihinkin..
leivänpaahdin leivänpaahdin
Mine Mine
Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn! Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn!
Rotu ja geenit Rotu ja geenit
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Epäkorrektit piirroshahmot osa II Epäkorrektit piirroshahmot osa II
Rasismi! Rasismi!
sanna marin sanna marin
fatim diarra oli oikeassa fatim diarra oli oikeassa
Monikulttuuri Monikulttuuri
Phenomena Music Dream I Phenomena Music Dream I
Punaiset ja somalinaisten tuki ry. Punaiset ja somalinaisten tuki ry.
Antifajäbä. Antifajäbä.
Humanity is dust Humanity is dust
Convert Convert
mysteeri metsuri mysteeri metsuri
eläin aktivistit eläin aktivistit
prööt prööt
Shakin uus versio Shakin uus versio
4 gigatavua 4 gigatavua
 821 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.66 MB, 1 tiedosto, 21.10.2020 12:27:43
[ + 4 - | ]

Dumphf

[48810] [5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png] [2.66 MB] [1334x750] [] []
5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png

21.10.2020 12:55:01
#401199 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko suomessa muutama ihminen enemmän elossa ja vähemmän mamu kuluja jos Saddam olisi elossa ja vallassa?
Olisiko lähi-itä rauhallisempi paikka jos Gaddafi ; Saddam johtaisivat diktatuurejaan?
Obama taitaa olla eniten sivullisia uhreja tapattanut nobelin rauhanpalkinnon voittaja historiassa?
En siis ihmettele miksi osa arabeista käyttää pohjois-amerikasta nimitystä "Suuri saatana"...
Trumputin on pieni paska kikkare verrattuna yrjö puskan ja kavereiden sotakone ; konflikti aikaansaannoksiin, Obama puolestaan lupas yhtä ja toista kansalle / muille maille mutta joko hommat jäi kesken tai kokonaan tekemättä.

21.10.2020 18:09:09
#401256 [+-] Piilota Suosittele

Samaa tasoa: "Arvoisa puhemies. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että ihmishenki voidaan asettaa rahan edelle."

21.10.2020 18:22:12
#401258 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkihan nuo ovat amerikkalaisia tapattanu. Ja Coronakin on kokonaan Trumpin aikaansaannosta. Tottahan sekin omalta osaltaan taitaa olla, kovempi jenkkilän pressa ois nimittäin julistanu sodan tautia vastaan.

[ 6 viestiä | ]