Meitä ei domino-ansalla jecutella >:3 Meitä ei domino-ansalla jecutella >:3
Tyrnin Marja Tyrnin Marja
Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3) Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3)
Kaksinaismoralismi Kaksinaismoralismi
Trump Trump
Jos katsot luolastoon niin luolasto katsoo takaisin Jos katsot luolastoon niin luolasto katsoo takaisin
Hyvää pääsiäistä Hyvää pääsiäistä
Doomin modauskulttuuri elää vahvana Doomin modauskulttuuri elää vahvana
makkarakeitto ohjeet makkarakeitto ohjeet
tyttö tuli luolastoon tyttö tuli luolastoon
Paranormaalia toimintaa Paranormaalia toimintaa
Musk ei tykkää Musk ei tykkää
Olivia Taylor Dudley Olivia Taylor Dudley
Fingerpori Fingerpori
mikä näistä olet mikä näistä olet
Tiina ”kasvomaski” Jylhä Tiina ”kasvomaski” Jylhä
Suomen huoltovarmuus Suomen  huoltovarmuus
Painavat bitit Painavat bitit
Ostaisitko? Ostaisitko?
ghetto internet dating... ghetto internet dating...
Enseminäollut Enseminäollut
plantation master plantation master
Osta kalaaaaaa! Osta kalaaaaaa!
hehehe hehehe
 1 333 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto, 07.10.2020 19:11:54
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 07.10.2020.
👑 Katsotuin 07.10.2020.

Hampurilaishaaste

[48454] [tiedosto.jpg] [0.74 MB] [1541x2052] [] []
tiedosto.jpg

hampurilainen

(74)  · 

mättö

(66)  · 

mätöt

(5)
09.10.2020 20:24:27 | 20:26:01
#397738 [+-] Piilota Suosittele

@jhnna
Protip, tollanen "munapihvi" sekä iso pihvi on aika max setti yhten isoon purilaiseen. Kokeilin 2x pihvi ja munapihvi, jolloin siit tuli todella vaikee syötäväks ja rupes sottaa liikaa. Toi pihvi + munapihvi taas toimi paljon paremmin syödessä. Toki mulla oli pekonit yms juustot ja salaatti päälle, jätin tomaatin pois just ettei tulis liikaa kaikkee. Jalopenot koitin upottaa muniin (toimi)

Mut tuli aika ähky noiden jälkee :D

12.10.2020 13:24:04 | 13:24:55
#398509 [+-] Piilota Suosittele

398442

Mietin ehkä taas kuukauden päästä, vois kokeilla alimman kuoren päälle sipulit ja jalopunot, pihvinä ehkäpä kanaa? Sitte jotain tulista kanapihviin.. pekonin vos ehkä jättää kokonaan pois sekä koittais saada siitä ns. "terveellisemmän version" ? Toki rasvanen siit anyway tulee, muttei ihan tollasta sydänkohtausta niinku mitä täs on :D

E: Tollanen minipannu on muuten hemmetin kätevä. Tänään aamul 3 munaa tollases tulee nimittäin äkkiä valmiiks

[ 13 viestiä | ]