>>394808 Kesällä, kun kävin Helsingissä niin juttelin Edun frendin kanssa ja sanoin, että sanoo, että Edu vois tehdä jo uutta musiikkia. Se kuullemma vetää hiljaiseloa jossain omissa oloissa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Neekerien (Nigro nigro) ääntelyjä
puu ukko
Erämies
Smutka - Hukuta Ongelmat & Hanki Uudet Feat. Sairas †