Guggasia Guggasia
mukavia pelihetkiä mukavia pelihetkiä
Neekerin "oma" idea Neekerin "oma" idea
kokkausvinkki kokkausvinkki
murakka ai murakka ai
Vähän vaikka ja mitä Vähän vaikka ja mitä
Löysi kännykän Löysi kännykän
Ihana nainen Ihana nainen
USAn meininkiä USAn meininkiä
Homongelmat Homongelmat
Hyvä meininki Hyvä meininki
satisfryer satisfryer
Mina laita huva yrjökebab ja sina suoda Mina laita huva yrjökebab ja sina suoda
Greta Thundbergin sisko Greta Thundbergin sisko
Ihania naisia Ihania naisia
käpytikka käpytikka
Juhannus Juhannus
pieni börheä pieni börheä
kaupunkiarki kaupunkiarki
Sexy asian nurse Googlen mielestä Sexy asian nurse Googlen mielestä
Big Lez Big Lez
jekku jekku
Saksalaisten puuhia Saksalaisten puuhia
rrräyh me halutaan neekereitä rrräyh me halutaan neekereitä
 822 näyttökertaa, 11 viestiä, 5.18 MB, 1 tiedosto, 16.09.2020 19:46:15
[ + 4 - | ]

Maybe it's Maybelline

[47673] [tiedosto.mp4] [5.18 MB] [384x848] [] []

17.09.2020 00:06:30
#389212 [+-] Piilota Suosittele

>>389199

En jaksa tätä raskasta ittepetosta hetkiäkkään pitempään. Во имя дьявола возьми мою задницу, больной ублюдок!

17.09.2020 20:42:04
#389454 [+-] Piilota Suosittele

>>389232
Oikiasti oon desantti jonka tehtävänä on nostattaa Suomeen uusi natsihallinto ja siinä olenkin onnistunut. Punaliput liehuvat ja kohta veljemme uudelleen nimetyssä Neuvostoliitossa voivat aloittaa Mainilan laukauksilla rauhallisen liittämisen itseensä. Oikeistolaiset natsit puolestaan ajetaan maastamme pois. Washallam käsbäsassam mahdibba!

18.09.2020 03:45:31
#389591 [+-] Piilota Suosittele

>>389544

Määki fanitan Historia-lehtiä. Ja mikä ettei, Staalinilla oli kova hinku päästä fyhreriksi fyhrerin paikalle. Eikös ne jopa retusoineet kuvia että Lenin näytti hauraalta vanahalta käppänältä ja sen takana sitten Stalin voimiensa kunnossa olevalta hullulta diktaattorilta. Huvittavana yksityiskohtana, että jutkutuupista kyll löytyy monta versiota neukkujen kansallislaulusta, mutta ei ainuttakaan natsien vastaavaa. Kill kounttia jos katotaan niin Stalin tapatti ihan omaa kansaa huomattavasti enemmän ku Aatu, mutta molemmat hävis komiasti Maolle.

[ 11 viestiä | ]