mun duuni mun duuni
grinch 67 grinch 67
Tissit Tissit
Ihana nainen Ihana nainen
mä internetissä mä internetissä
itsepuolustuskikka itsepuolustuskikka
hurjasteli hurjasteli
random npc random npc
lihota laiheliini lihota laiheliini
aamuvirkku naapuri aamuvirkku naapuri
merimakkara merimakkara
kuivauskammio kuivauskammio
megabonk megabonk
Lada vinossa Lada vinossa
POP POP POP POP POP POP
Jägerjätski Jägerjätski
Tulkaahan saunaan Tulkaahan saunaan
Treenaamisen tulos Treenaamisen tulos
RASSISSMIIII!!! RASSISSMIIII!!!
masked watcher masked watcher
epäsuosittuja mielipiteitä epäsuosittuja mielipiteitä
mikään ei muutu mikään ei muutu
sierra jättää sen sierra jättää sen
Moderaattorit joulutunnelmissa ;D Moderaattorit joulutunnelmissa ;D
 765 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 08.09.2020 03:22:06
[ + 2 | ]

BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party


maga

(61)  · 

ymca

08.09.2020 14:26:07
#385463 [+-] Piilota Suosittele

>>385402
Mä käytän mun lempparipaitaa hyvin usein. Siinä lukee Suomi-Finland, on leijonalogo (Suomen vaakuna), ja myös vähän pienemmällä Suomen lippu hihassa. En ole kuitenkaan rasisti. Se on vaan hyvä ja komea paita.

08.09.2020 20:08:04
#385543 [+-] Piilota Suosittele

>>385478
Onko isänmaallinen sama kuin törkeä natsi-rasisti joka sytyttää tupakkansa koraanilla tai tooralla? Joskus jopa, voi hirvitys, sateenkaarilipulla!!?

08.09.2020 22:40:55
#385646 [+-] Piilota Suosittele

>>385463
Minunki lempi takki on ALPHA MA-1 ja hihassa suomenlippu. kenkinä käytän maihareita ihan siksi kun ne on tukevat ja pitävät hyvin liukkaammissaki olosuhteissa. Housuina maastohousut tai farkut ja paitana useimmin tumma huppari jollaki logolla. Kivat päällä ja helppo liikkua. Hattuna sään mukaan sukellusvenepipo tai verikauha.

En silti ole rasisti, mutta muut silti haluavat niin luulla. Tykkään vaan pukeutua rennosti...

[ 12 viestiä | ]