Näin Näin
hei minä kuulun tänne :3 hei minä kuulun tänne :3
greta kakka-auto greta kakka-auto
Voihan vitura Voihan vitura
Shh, no tears... only dreams now Shh, no tears... only dreams now
Tyrone sees black panther Tyrone sees black panther
roskat roskat
Ei oo helppoa Ei oo helppoa
Totuus 3 Totuus 3
nenätemppu nenätemppu
Nälkä Nälkä
syö paljon kuituja he sanovat syö paljon kuituja he sanovat
Sexting Sexting
Greta taas.. Greta taas..
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
höyhensarjalainen höyhensarjalainen
taikuri taikuri
Hans Edler Hans Edler
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers
Laskiaisbull Laskiaisbull
Jedicle cat Jedicle cat
Naurunappulan vappulehti 2017 Naurunappulan vappulehti 2017
turbo III turbo III
Soon... Soon...
 682 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 05.07.2018 10:11:31
[ + 3 | ]

Facebook: 1) hyvän mielen ryhmä 2) hääryhmä (valitse toinen)

[14433] [tiedosto.png] [0.13 MB] [346x1352] [] []
tiedosto.png

häähullut

 · 

puku

(46)  · 

avautuminen

 · 

facebook

(181)
05.07.2018 12:39:35
#71702 [+-] Piilota Suosittele

>>71696

Mies ei halunnut valita ketään kavereistaan toisien yläpuolelle ja disauttaa ketään.

Tämän takia morsiusneitoja on häissä aina -kaikki- vaimon naimattomat kaverit jotka pääsivät edes ryömimään paikalle.

;)

05.07.2018 12:40:39
#71704 [+-] Piilota Suosittele

Voi vittu. Oon ollut viimeksi häissä lapsena ja ensi kuussa olis lapsuuden kaverin häät. Sanoin, että tuun shortseiessa ja hupparissa. Onneks se vastas, että pääasia, että tulet.

05.07.2018 12:44:05
#71707 [+-] Piilota Suosittele

>>71704

Tulee se itsellä kaivettua puku esiin, kauluspaita ynnä kravaatti. Onneksi ei ole kaveripiiriin sattunut yhtään "häähullua" naista tai miestä joka antaisi periksi tuommoiselle toiminnalle.

Se pitää mennä semmosissa kledjuissa missä viihtyy.

05.07.2018 12:54:45 | 12:55:13
#71709 [+-] Piilota Suosittele

>>71702

En usko, tuleva vaimo määräsi että enemmän on enemmän alkaen morsiusparin seuralaisista päättyen vessan varasukkis-kynsilakkakokoelmaan >:3

05.07.2018 16:03:45
#71768 [+-] Piilota Suosittele

Voin ymmärtää mielipahan siitä ettei pidetä sovituista asioista, joskin noin iso vitutus jostain värisommettelusta on vähän hmmm.
Mutta kuin helvetin vaikeeta vain vuokrata sitä matsaavaa pukua sitten? Tulisi halvemmaksikin.

[ 9 viestiä | ]