herrasmies herrasmies
Inside the mecca Inside the mecca
RÖYH RÖYH
testings testings
pokemon :D pokemon :D
Yökävelyllä Yökävelyllä
Jäi kiinni pettämisestä Jäi kiinni pettämisestä
Kelarotta theme song Kelarotta theme song
Kylvetys Kylvetys
Grillimestari Grillimestari
Herknua tullssa Herknua tullssa
Kissan seikkailut Kissan seikkailut
Tisssit Tisssit
Toxic Toxic
Saalistaja Saalistaja
Näköjään top gear suomi Näköjään top gear suomi
Työpöytä nuoruudesta Työpöytä nuoruudesta
Tunnistin 50-90 luvuilta, mutta suurin osa whaat? Tunnistin 50-90 luvuilta, mutta suurin osa whaat?
höhöheinä höhöheinä
Mick Jagger Mick Jagger
onneksi on luolasto onneksi on luolasto
hämmästyttävä rotu suomi hämmästyttävä rotu suomi
fuwamoco fuwamoco
apustajan grillin ruokalista apustajan grillin ruokalista
 848 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto, 22.08.2020 11:08:05
[ + 6 | ]

Nyt kävi näin

[46787] [tiedosto.jpg] [0.62 MB] [1560x720] [] []
tiedosto.jpg

korona

(299)  · 

plaque

 · 

pandemic

22.08.2020 22:43:27
#377841 [+-] Piilota Suosittele

>>377750
Teknologialtaan

Ei silti kehittyneempi biologialtaan kuin apinakaan.

>>377755
Mikä mä sitten olen?

Sä olet raukkamainen homppeli kuka ei uskalla kirjottaa edes vittu omalla nimimerkillään.

23.08.2020 00:51:22
#377923 [+-] Piilota Suosittele

>>377883
kehittyneempi kulttuuri ja teknologia

Lajina se on kehittynyt täällä tasan yhtä kauan kuin mekin. Ymmärrän pointin, eikä huvita enää saivarrella.

23.08.2020 05:24:47
#378024 [+-] Piilota Suosittele

378011 Nii no hapsi_ tällä tarkoitti ehkä et kärpänen ja ihminen on kehittynyt oikeestaan yhtä kauan. Mut kärpäsillä ne muutokset eivät ole olleet samanlaisia muutoksia kuin ihmisellä.

23.08.2020 14:35:22
#378260 [+-] Piilota Suosittele

>>378024
378034

Luuletko ettei kärpänen ole kehittynyt ja erikoistunut vuosimiljoonissa? Ihminenkin on. Meitä on lintuja, liskoja, idiootteja, ja ihmisiä.

Evoluution suhteen muutama miljoona vuosi ei välttämättä ole paljon pidempi-ikäisillä elukoilla kuten ihminen, ja lähes kaikki lajit ovat kadonneet maan päältä.

Ymmärrän sen, että ihminen on siinä mielessä kehittynein, että meillä on sivilisaatioita ja niiden mahdollistamaa tiedonjakoa joka taas mahdollistaa yhä parempia teknologioita.

Silti, ei ihminen ole sen pidempään mistään kehittynyt kuin mikä tahansa muu luonnollinen eliö.

23.08.2020 16:49:30
#378350 [+-] Piilota Suosittele

378289

Yritän käydä keskustelua, ja jos nyt sanon jotain poikkiteloin, estät minut. Kuinka väärässä olen tämän suhteen?

Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta sulla tuntuu olevan hampaankolossa jotain?

23.08.2020 17:17:29
#378378 [+-] Piilota Suosittele

378371

Ei kuulu tapoihin

Johan sä estit mut vähäks aikaa kun kutsuin sua nimellä R***. En kutsu enää, enkä ymmärrä loukkaantumista.

23.08.2020 18:27:53
#378434 [+-] Piilota Suosittele

378392

Okay, mutta älä ota mitään kovin tosissaan tällä sivustolla. En ole koskaan listannut ketään, ja olen saanut varmaan eniten lokaa koko sivustolla. NN:ssä en ehkä ollut niin mulukku.

[ 16 viestiä | ]