Ennen oli paremmin Ennen oli paremmin
Oh Hellllllll No! Oh Hellllllll No!
hmm hmm
Keppustelua Keppustelua
Mikko tuu pois sieltä siellä on kisa menossa Mikko tuu pois sieltä siellä on kisa menossa
Lähen pois. Lähen pois.
Näitä löytyy aika paljo, luulis poliisin puuttuvan? Näitä löytyy aika paljo, luulis poliisin puuttuvan?
Vihreitä kuuleja makkarassa. Maistuisi sullekkin Vihreitä kuuleja makkarassa. Maistuisi sullekkin
Sonja Sonja
We meet at last cheezburger We meet at last cheezburger
Valoshow Valoshow
Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone
Voisnetko lopeta kiusaaisen? Voisnetko lopeta kiusaaisen?
Hienoa tavaraa Hienoa tavaraa
Lääkärissä Lääkärissä
Fun Facts Fun Facts
Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin
Sauli opettaa Anttia Sauli opettaa Anttia
Pyöräilyä Pyöräilyä
Pöntöt pöntöt Pöntöt pöntöt
Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora) Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora)
oof,saippua,tassut,lähellä,fuufuu ja katseleva kissa :3 oof,saippua,tassut,lähellä,fuufuu ja katseleva kissa :3
Tappelu Tappelu
MANNEken pis MANNEken pis
 778 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.99 MB, 2 tiedostoa
16.08.2020 23:16:23
[ + 7 | ]

Nugs

[46574] [tiedosto-1.jpg] [1.49 MB] [2171x1628] [] []
tiedosto-1.jpg
[46573] [tiedosto-2.png] [0.5 MB] [640x498] [] []
tiedosto-2.png

kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

mortti

(150)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)  · 

kainalo

(11)
17.08.2020 13:50:40 | 15:28:40
#375615 [+-] Piilota Suosittele

:333 Uni maistuu magoisalta päivästä ja vuodesta toiseen :3

Ammattimaista rötväystä jo vuodesta 2014 ;3 Niin bigguinen Vivis pystyturkkeineen <3 :333 Tarinan opetus on että kun nugustelee riittävästi, kasvaa sopivan pieneksi, vahvaksi ja suberbörheägsi ;3

Niin ja kerrankin blussaa superbörheistä kainalokarvoista >:3

18.08.2020 12:25:38
#375929 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

No onko? >:3 Siis Mortti laihtunut?

Tosin börhsensorini tunnustelevat varovaisesti ajatusta että olisin tuon yläkuvankin nähnyt aikaisemmin, mutta saatan erehtyä :3

[ 8 viestiä | ]