hikage hikage
007 kun aamiainen ei riitä 007 kun aamiainen ei riitä
Muutama kuva 10. Muutama kuva 10.
karanteenissa karanteenissa
Slayjer Slayjer
Minkä kuulet? Minkä kuulet?
Kun mä rupesin ryyppäämään Kun mä rupesin ryyppäämään
Aivopesu Aivopesu
Nastolan luiskapaska OY Nastolan luiskapaska OY
Eräille käyttäjille Eräille käyttäjille
aku aku
Hazardin kahdet rattaat. Hazardin kahdet rattaat.
Kunnon pelle hermanni Kunnon pelle hermanni
Demarin aamupala Demarin aamupala
HMS Victory, miehistöä noin 900 HMS Victory, miehistöä noin 900
Uusi lääke Uusi lääke
Lene, meine liebling Lene, meine liebling
Wii will rock u Wii will rock u
Hieno maalaus Hieno maalaus
uimapuku uimapuku
Toisinajattelijat täytyy tuhota! Toisinajattelijat täytyy tuhota!
Mikähän vamma Marialla on? Mikähän vamma Marialla on?
Maitorahka Gandalf Maitorahka Gandalf
cod comedy tj cod comedy tj
 831 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 13.11.2019 13:29:09
[ + 3 - | ]

Anterolle faktaa

[36649] [20191009_160225.jpg] [0.17 MB] [508x517] [] []
20191009_160225.jpg

13.11.2019 13:34:34
#269972 [+-] Piilota Suosittele

Hehe. Nää on aina hauskoja kun kommentoi jossain jotain, niin sitten jollain toisella syttyy perseessä käpy palamaan ja alkaa tulla medioita ja tilapäivityksiä.

Juu tää riehuva äärivasemmisto on yhtä surkeaa paskasakkia, kuin se äärioikeistokin, joten ei mitään uutta siis.

13.11.2019 13:48:18
#269984 [+-] Piilota Suosittele

Yleensä ääripäät molemmin puolin on aika luusereita. Ironista sillee ku uusnatsitki on käytännös ku neekereitä ja antifasistit käyttäytyy ku fasistit.

13.11.2019 14:10:14
#269991 [+-] Piilota Suosittele

>>269984
Joskus 90luvulla tuli dokkari ruotalaisista uusnatseista. Ne hakkas innoissaan siinä sellasia pikkasen tummempia tyyppejä. Sit mentiin Brasiliaan ja siellä ne paikalliset saman sävyset pikkasen tummemmat natsit hakkas sitten vielä tummempia tyyppejä...

[ 8 viestiä | ]