Laihasta lihavaksi Laihasta lihavaksi
Miete Miete
*tsirp tsirp* *tsirp tsirp*
Jouko Piho Jouko Piho
Feels börh man :3 Feels börh man :3
Kiva 6/6/6 kunkku sinulla Kiva 6/6/6 kunkku sinulla
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Muhkea Muhkea
Raaaah Raaaah
Luukku 16 Luukku 16
Hailuodon kirkon pienoismalli Hailuodon kirkon pienoismalli
Tsekkaa tassuni :3 Tsekkaa tassuni :3
Järjen sana taas.. Järjen sana taas..
Joulua odotellessa Joulua odotellessa
Aitoa amerikkalaista painimista Aitoa amerikkalaista painimista
Uimahyppy Uimahyppy
Valehtelija Valehtelija
koira löydetty koira löydetty
Tyhmä lortto vaan patsastelee eikä heitä rengasta Tyhmä lortto vaan patsastelee eikä heitä rengasta
Miu mau mou :3 Miu mau mou :3
Haku Haku
Niin? Niin?
Hyvvää itsenäisyyspäivää. Hyvvää itsenäisyyspäivää.
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
 781 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.31 MB, 1 tiedosto, 16.08.2020 01:04:02
[ + 0 | ]

Luolaston käyttäjien autot

[46515] [IMG_20200816_005829.jpg] [2.31 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20200816_005829.jpg

16.08.2020 12:54:26 | 12:57:25
#375293 [+-] Piilota Suosittele

Syksyllä ostin uuden Capturin kaikilla saatavilla varusteilla.

Pihtari kun olen, niin tilasin pääkaupunkiseudulta MetroAutosta kun sai halvemmalla kuin Tampereelta.

Jotta Vihreitä vituttaisi, Captur vie bensaa tehokkaampana ja nelisylttyisenä enemmän kuin aiempi Sitikkani. Mutta koska perinteisesti nämä* ovat hullujen ja kriminaalien vasemmistopunaisten huudeja, pysyin Capturinkin kanssa punaisessa värissä, jotta vasemmistoroistot antaisivat sen olla.


*Nämä = P-talo, jossa auto lepäilee töissä ollessa. Asun sentään PS/Kok -seudulla.

16.08.2020 13:08:36
#375301 [+-] Piilota Suosittele

Minä voisin tehdä kuten @retardialkkis ja käydä kuvaamassa naapurin autoa perunalla, mutta minun naapurin auto on halvempi kuin minun. Tietenkin voisin myös ajaa firman auton parkkipaikalle ja kuvata sen, mutta sekin on halvempi kuin minun omani! :D Sitten on aina se mahdollisuus, että alkaisin kelarottailemaan, ja ostaisin perunan.

[ 8 viestiä | ]