Erika Erika
ei saa komentaa ;___; ei saa komentaa ;___;
Iltapaskan kommenttiosio pähkinänkuoressa Iltapaskan kommenttiosio pähkinänkuoressa
Aina miehen vika Aina miehen vika
Forever dead - Torture killer Forever dead - Torture killer
syy miksi kaikki kulhot ovat rikki :3 syy miksi kaikki kulhot ovat rikki :3
viulisti ja avustaja :3 viulisti ja avustaja :3
Mobiili verkko Mobiili verkko
Hämpin pelastus Hämpin pelastus
Heh2 Heh2
täällä sitä vaan ollaan täällä sitä vaan ollaan
My first gangbang My first gangbang
Vuoden isä Vuoden isä
On tämä saatana työmaa! On tämä saatana työmaa!
Homer Homer
31 - Psycho- & Skitzo-head entrance scene 31 - Psycho- & Skitzo-head entrance scene
luuseri luuseri
Äänestys kusee Äänestys kusee
''amishit ei leiki'' ''amishit ei leiki''
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Se oli elämäni omituisin joulu Se oli elämäni omituisin joulu
pieraisitko juuri ;D pieraisitko juuri ;D
Fatboy Slim - Praise You Fatboy Slim - Praise You
Jordi Jordi
 752 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 09.07.2020 23:13:41
[ + 2 | ]

lastenohjelmien alkuja


lasten ohjelma

10.07.2020 11:26:38 | 11:31:30
#364072 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkia näitä on tullut kyllä katsottua lapsena ja vähän vanhempanakin, paitsi toi Sinisen talon nalle, joka oli aivan paskaa. Tästähän puuttuu monia hyviä, esim Maija Mehiläinen, Tao Tao, Babar..jne. Ja koska itse katselin paljon Cartoon Networkiä, nostalgisoin myös Tom ja Jerryä, Dexterin laboratoriota, Cow and Chicken, Courage the cowardly dog yms yms. Noita kun jostain vielä näkisi niin olisin onnellinen.

Edit: Lisäisin vielä mainiot Alfred J. Kwak sekä Matka maailman ympäri.

10.07.2020 19:37:56
#364132 [+-] Piilota Suosittele

Sykerö tosiaan oli vähän liian pelottava tai omituinen. Nils Holgersonin seikkailut ne vasta kauhukuvia olikin. Jossakin välissä tuli sitten Tiny Toons näköradiosta ja mitä niitä muita sillon olikaan. No Beavis ja Butt-Head tietenkin.

10.07.2020 20:35:02
#364143 [+-] Piilota Suosittele

>>364132
Nils oli ihan huippu. Smirre kettu sai vaan aina ikävästi nenillen... :(

Ja matka mailman ympäri 80 päivässä sekä Olipa kerran sarjat. Parhautta...

11.07.2020 19:28:24
#364294 [+-] Piilota Suosittele

>>364143
Niin muuten, Nils Holgersson ja Olipa kerran elämä. Ihan huippuja.

Sitten mikäs se oli, Kaukametsän pakolaiset? Myös loistava, mut se tais olla leffa?

12.07.2020 09:53:13
#364377 [+-] Piilota Suosittele

>>364294
Kaukametsän pakolaiset on vuosina 1992–1995 esitetty 39-osainen piirrossarja, joka tehtiin eurooppalaisena yhteistuotantona. Näin ties wikipedia sanoa.

Mulle pikkasen liian uusia, samoin ko Muumitki. Mut Maija Mehiläisiä tuli kateltua, siis niitä alkuperäsiä. Tätin tykönä oliki sitten Filmnet ja sieltä tuli Inspector Gadget. Jotenki teki vaikutuksen, ku muistan vieläki, vaikken vaikken ole nähnyt kun ihan muutaman jakson...

12.07.2020 16:34:02
#364421 [+-] Piilota Suosittele

>>364377
Joo, sarja tais olla. Ei enää voi muistaa. Ja puhuin kans tosiaan siitä alkuperäisestä Maija Mehiläisestä, jostain 70-80-luvulta? Tai en tiedä onko se alkuperänen, mutta vanha kuitenkin.

[ 13 viestiä | ]