Huulikoru Huulikoru
aina joku feministilesbo ulisee aina joku feministilesbo ulisee
Taisi fysiikan oppitunnit jäädä kesken Taisi fysiikan oppitunnit jäädä kesken
Astetta huonompi aamu Astetta huonompi aamu
Kasvissyönti, kissat, ankat, natsi ja lintu Kasvissyönti, kissat, ankat, natsi ja lintu
Chiquitan mainos Chiquitan mainos
Kukas se olikaan Lahdesta kotoisin? Kukas se olikaan Lahdesta kotoisin?
Pesukarhun seikkailu Pesukarhun seikkailu
Kissat perkele Kissat perkele
Börh Börh
Uuni Uuni
Ihana nainen Ihana nainen
luolaston miitti luolaston miitti
Rakkaudella ei ole rajoja Rakkaudella ei ole rajoja
Auringonlasku Auringonlasku
Ihanat naiset Ihanat naiset
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
äänitehosteet äänitehosteet
Kesäbiitti Kesäbiitti
Punkki pirjo Punkki pirjo
Niin hyviä mansikanmollukoita Niin hyviä mansikanmollukoita
Viheltää Viheltää
Big Momma Big Momma
Funkallica Funkallica
 812 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.88 MB, 1 tiedosto, 25.06.2020 05:52:30
[ + 7 | ]

Demokratian viholliset

[44614] [tiedosto.mp4] [3.88 MB] [400x400] [179.05s] [] []

tynkkynen

(39)  · 

demokratia

(15)  · 

vasemmisto

(216)
25.06.2020 09:00:12 | 20:55:50
#359073 [+-] Piilota Suosittele

Tynkkynen sanoo lopussa: "Nyt ensi perjantaina tullaan katsomaan tarkkaan mitä te äänestätte. Katotaan kuinka moni teistä tulee olemaan demokratian vihollinen."

Mikä on logiikka jota Tynkkynen ja ilmeisesti myös muut persut tässä ajavat takaa? Se äänestäminenhän NIMEN OMAAN ON demokratiaa.

Perustuslaissa lukee seuraavaa:
"Kansanedustajaa ei saa asettaa syytteeseen eikä hänen vapauttaan riistää hänen valtiopäivillä lausumiensa mielipiteiden tai asian käsittelyssä noudattamansa menettelyn johdosta, ellei eduskunta ole siihen suostunut päätöksellä, jota vähintään viisi kuudesosaa annetuista äänistä on kannattanut."

Persut eivät siis joko tunne perustuslakia, tai tuntevat mutta haluavat tietoisesti toimia/propagandoida sitä vastaan.

25.06.2020 09:51:11
#359086 [+-] Piilota Suosittele

>>359073 demokratia on vaikea laji, lisäksi ristiriitainen ja itsetuhoinen. ei sekään minusta ollut mikään demokratian riemuvoitto kun viktor orbanista äänestettiin itsevaltias ilman takarajaa.

25.06.2020 17:56:32
#359237 [+-] Piilota Suosittele

>>359202
Tajuaa Ansku sen, vaikka ei välttämättä myönnä.

Toi alku oli hyvä:
Hyvät demokratian viholliset siellä vasemmalla laidalla!

😂🤣 Saatana sentä ku Tynkkynen niin kovasti tynkyttää 😅

25.06.2020 18:17:02
#359247 [+-] Piilota Suosittele

>>359202
"taidat olla vähän kehari tai jotain"

Niinkö?

"tajuatko että mistä se perjantain äänestys edes on?"

Muun muassa seuraavista: (PeVM 21/2020 vp, M 5/2020 vp; VaVM x/2020 vp, HE 88/2020 vp). Lakiehdotusten II käsittely ja äänestyksiä (StVM 18/2020 vp, HE 4/2020 vp). Lakiehdotusten II käsittelyjä (StVM 17/2020 vp, HE 101/2020 vp; HaVM 13/2020 vp, HE 90/2020 vp).

Kiinnostavin lienee Valtakunnansyyttäjän syyttämislupaa koskeva pyyntö asettaa kansanedustaja syytteeseen (PeVM 21/2020 vp, M 5/2020 vp).

25.06.2020 18:21:21
#359248 [+-] Piilota Suosittele

>>359200
En vihaa persuja. Lähinnä idiotismi, valehtelu, väärän tiedon levittäminen, propaganda ja tällaiset ärsyttävät. Näihin tietysti syyllistyvät muutkin puolueet, mutta Persut ovat pyrkineet korkeimmalle pallille tässä kilvassa.

[ 9 viestiä | ]