ny läks vitu mongooliryssä ny läks vitu mongooliryssä
ryssland ryssland
niinpä niinpä
netflix netflix
Mekkomies joutui helvettiin Mekkomies joutui helvettiin
Mitä ihmettä Mitä ihmettä
kaksoismerkityksiä kaksoismerkityksiä
Käy se näinkin Käy se näinkin
kurwa kurwa
Hieno rupsureikä Hieno rupsureikä
kisse kisse
pesäpalloo pesäpalloo
Nuuhkista Nuuhkista
pikajuoksija pikajuoksija
kass in kassi kass in kassi
kikkaili kikkaili
asd asd
gundulaatti gundulaatti
applen tekoäly applen tekoäly
PÖYTÄTENNISTÄ PÖYTÄTENNISTÄ
ruokaa ruokaa
yh mutsi yh mutsi
Rape ja sen Alfa Romeo Rape ja sen Alfa Romeo
vitun atk vitun atk
 722 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.06 MB, 1 tiedosto, 13.06.2020 08:53:58
[ + 4 | ]

Raaps

[44198] [Maikki-rapsuttelee-hiekalla.png] [2.06 MB] [1333x1000] [] []
Maikki-rapsuttelee-hiekalla.png

kissa

(5209)  · 

maikki

(28)  · 

hiekka

(25)  · 

raaputus

 · 

takatassu

13.06.2020 09:55:58
#353859 [+-] Piilota Suosittele

Moi Maikki! :333 Olet edelleen yhtä komea ja hyvinvoivan näköinen kuin ennenkin ja selvästi nautit kesästä ja ulkoilusta <3 :3

14.06.2020 05:22:23 | 05:28:10
#354381 [+-] Piilota Suosittele

>>353918
Jahas, täällä arvostellaan toisten rantakuntoa jo >:3

heti kun ottaa vähän talvibörh, joulukinkkua ja kevätpullaa ettei lentäis tuulen mukana, murr murr...

14.06.2020 13:22:21
#354512 [+-] Piilota Suosittele

>>354381

Voi Maikki, en muuttaisi upeasta sinusta börhkarvaakaan :333 Mäkin tykkään kinkusta ja pullasta :3 Ja yritän olla yhtä börh kuin sinä vaikka tiedänkin etten koskaan pääse tasollesi <3

14.06.2020 15:52:54 | 15:53:08
#354580 [+-] Piilota Suosittele

>>354521

Oiii, megabörhistynyt Kesämaikki kellimässä :333

Kannattaa käydäkin aina välillä sisällä tarkastuskierroksella ;3 Jospa vaikka olisi voileipien teko meneillään tai peräti leipomispäivä :333

14.06.2020 15:57:20 | 15:57:42
#354582 [+-] Piilota Suosittele

>>354580
Nauriskuvamateriaalia ;3

Viimeinen börheyden kesä ennen kuin meidät sohittiin luolaan :33

Maikki suojaa tässä juuri tuota herkkää paikkaa nurmikkoa auringolta...

Ai niin! En ehkä ollut kertonutkaan että kun edellisestä edellisessä kämpässä asustelin niin Maikki oli hoidossa ja hänellä oli oma kesäkyttäyspaikka!?

14.06.2020 16:00:40
#354586 [+-] Piilota Suosittele

>>354582

Et kai luule etten olisi avannut kuvaa isoksi voidakseni ihailla Maikkia kunnolla? ;333

Niin haikeaa ;__; :333

Puutarhuribörh :3

Kyllä mä sen muistan että olette joskus asuneet yhdessä, mutta en kyttäyspaikkaa :333

14.06.2020 16:05:30 | 16:15:56
#354595 [+-] Piilota Suosittele

>>354586

Autotallin nurkalla oli paikka johon ei koskaan ruoho oikein tarttunut (eikä rännikaivo pirskauttanut vettä päälle tihkusateella) ja siitä oli hyvä näköala joka suuntaan.
Piirrän pienen paint kuvan... hetko

edit:
;3

14.06.2020 18:51:35 | 21:01:03
#354736 [+-] Piilota Suosittele

>>354595

Taas opin uutta :3 Olet kaiketi kuvannut Maikin hännän asennon täysin todenmukaisesti (valppaus 5/5) :333

Siinä pysyivät niin kaksi- kuin nelijalkaisetkin olennot börhin kurissa ja nuhteessa >:3

[ 10 viestiä | ]