Kisse :3 Kisse :3
Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978) Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978)
Aamen Aamen
nyt kaikki huljuttelemaan nyt kaikki huljuttelemaan
Jonain päivänä hukun viimeisen kerran! >:( Jonain päivänä hukun viimeisen kerran! >:(
Pussy porn Pussy porn
Hagrid ja tulisiemenet Hagrid ja tulisiemenet
starbucks starbucks
Mie Mie
Oikotie Oikotie
Vihreäläski Vihreäläski
Hapsi ja pihvi Hapsi ja pihvi
tulkaa jo sisälle :3 tulkaa jo sisälle :3
vicetone astronomia vicetone astronomia
Korona Korona
uuuu uuuu
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
näläinen artisti :3 näläinen artisti :3
Kill Vegan Kill Vegan
Huonompi rakkaustarina kuin twilight Huonompi rakkaustarina kuin twilight
Hieno suoritus! Hieno suoritus!
Hamppari ja ranualaiset Hamppari ja ranualaiset
EU SANNA SDP EU SANNA SDP
ankaraa on ankaraa on
 901 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 04.06.2020 22:45:16
[ + 2 | ]

Ratkaisu Ruotsin ongelmiin.

[43884] [Sverige.jpg] [0.08 MB] [539x533] [] []
Sverige.jpg

sverige

 · 

norge

 · 

danmark

 · 

finland

(32)  · 

suomi

(394)  · 

ruotsi

(146)  · 

norja

(51)  · 

tanska

(13)
04.06.2020 23:05:32
#350632 [+-] Piilota Suosittele

Eiköhän tuo Ruotsin pohjoisosa ole Ruotsille samanlainen menoerä kuin Vaasa-Kuopio linjan pohjoispuoleinen osa Suomelle...sekö pitäisi vielä meille riesaksi ottaa?

04.06.2020 23:39:59
#350641 [+-] Piilota Suosittele

>>350635 voipi olla, en tiedä

Tiekilometrejä / maksettu vero-euro ainakin on pohjoisessa monin verroin muuta Suomea enempi.

Tämän päivän ylläpidolla ei tietenkään mahdottomia niele.

05.06.2020 00:30:40
#350653 [+-] Piilota Suosittele

>>350641
Tiekilometrejä / maksettu vero-euro ainakin on pohjoisessa monin verroin muuta Suomea enempi.



Eli pohjosessa on halvempaa rakentaa teitä? Vai tarkotitko jotain muuta?

05.06.2020 01:46:00
#350661 [+-] Piilota Suosittele

>>350641
Helsinki on suurin menoerä.
Kaikki valtion keskusvirastot ovat siellä ja ne kustannetaan verorahoista.
Noin yleisesti ottaenkin ruuhka-Suomi ei tuota mitään, kuluttaa sen sijaan sitäkin enemmän.

05.06.2020 01:48:08
#350662 [+-] Piilota Suosittele

>>350632
Muutenkaan et näemmä maantiedosta ja siis mm. mineraalivarojen sijainnista näytä tietävän hevon vittua.
Kun olet suorittanut peruskoulun hyväksytyillä arvosanoilla voimme jatkaa keskustelua.

05.06.2020 07:23:06
#350685 [+-] Piilota Suosittele

>>350653

Rakentamisen kustannuksiin en ottanut kantaa, mutta rakennettua (ja joskus aiemmin niitä myös ylläpidettii ) tiekilometriä kohden sieltä kertyy veroeuroja vähemmin. Suomeksi = ne verot rakennettuihin teihin kerätään toisaalta.

>>350662 alkoholisti ja universumin ehdottomasti kirkkain tähti jatkaa sitten taas kun ränni hiukan helpottaa

05.06.2020 14:14:36
#350883 [+-] Piilota Suosittele

>>350695

No mitä sun juttujas on tässä kattelu, ni termi ”aikuinen” nyt ei ihan ole se kuvaavin, mikä tulee mieleen. Toi alkoholisti on melko hyvä - selittää näitä sun ihme vitun sekoilujasikin täällä melkolailla.

05.06.2020 16:43:42 | 16:44:51
#350986 [+-] Piilota Suosittele

>>350963 otas krapulaan pari..jaa kellohan on jo yli puolen päivän. Mikään krapula enää oo..nousu muuttunu jo tasaseks känniks. Hyvästi selvä..siis selvät päivät.

Mitenkähän fyysinen ikä vaikuttaa ”älyn lahjoihin”? Lienee alkoholistin harhoja. Mutta mitäs siitä, yhdet sille!

[ 18 viestiä | ]