10 minuuttia aikaa tehdä lasaga 10 minuuttia aikaa tehdä lasaga
C=64 tapahtuma 2007 kotona C=64 tapahtuma 2007 kotona
Lääkärin määräyksellä Lääkärin määräyksellä
uusimaa uusiks uusimaa uusiks
kaverit :3 <: kaverit :3 <:
Onksul Boris homma hanskassa Onksul Boris homma hanskassa
Chuck norris 2 Chuck norris 2
mitä ihmiset tekee mitä ihmiset tekee
Corona Corona
mikäs sieltä löytyi mikäs sieltä löytyi
Nii saatana Nii saatana
Ei kai se korona ihon läpi tartu Ei kai se korona ihon läpi tartu
ota siitä ja siitä ja siitä jne ota siitä ja siitä ja siitä jne
Kotirintama Kotirintama
Dark souls Dark souls
a a a a a a a a
Look at the flowers Look at the flowers
mitä päässäsi liikkuu :3 mitä päässäsi liikkuu :3
Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia
Ihana nainen Ihana nainen
Amörikkalainen Jeesus pelastaa Amörikkalainen Jeesus pelastaa
Boriksen karanteenivinkit Boriksen karanteenivinkit
The Dance Off The Dance Off
mitä hatun sisällä on mitä hatun sisällä on
 731 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 04.06.2020 18:36:00
[ + 6 - | ]

Pakko toimia

[43879] [tiedosto.png] [0.81 MB] [598x596] [] []
tiedosto.png

doomed

 · 

relationship

 · 

baby

(15)  · 

vauva

(114)  · 

vesisäiliö

 · 

vuotaa

 · 

parisuhde

(9)  · 

two idiots

04.06.2020 22:49:30
#350628 [+-] Piilota Suosittele

"Isi ja äiti oli sillee, että ku temppareiden jälkee, ku oltii siellä,nii sillai ei löydetty enää yhteyttä, nii aateltii, et sillee tehää lapsi, jos suhde paranis ja löytys tiäätsä sillee yhteys. No ei löytyny, vaa isäs lemppas mut ku olin 5. Kuulla raskaana ku olin kauhee läski. Mäki sit annoin sut sillee lastenkotii heti ku synnyit, koska olin ihan down, enkä ollu valmis. Onnex löysin Miken sillai 3kk sun luovutuksen jälkee, oltii nii samallaisii, etsä tajuu"

05.06.2020 21:38:43
#351122 [+-] Piilota Suosittele

Nähtiin yhel keikal ja sitte nussittii ja aamulla jo toisiamme vihattii, mutta Raamatussa sanotaan x ei oo y niin sitte synnytettiin nää meijjän viitoset ja vaikka Esa muutti jo Thaimaahan heti seuraavana keskiviikkona nii kyllä mää siltä vedätän ne rahat, ku miten mä ny muuten sit eläisin? Mul o sentään neljä lasta. Hä, ai viis? No sehän o viiskymppii sit enemmän kuussa. Emmä kyl tiiä missä ne on tai mitä ne tekee, mut ei mun ainakaa tarvi käyä ny töissä sit. Olin mä kuitenki sillon 12 kesäsenä kiskalla myymässä jätskii, mutta se oliki se sama kesä ku mä sitte tulinki raskaaks. Et kyl mä tiiän mitä duunin painaminen on ja tiiän miten tiukas rahatki on. Esaakaan ei meinaa millään saaha kiinni ja sitte nää mun uudemmat eksät eli Repa, Rapa, Kille ja Kalle, Kitti, Hessu, Taina ja Achmed niin ne kaikki kans maksaa mulle mun elämisest, et en mä ny mitenkään hirveen köyhä oo. Toki ne nuo mun lapset on vissiin jo jossaki emmätiä eikä kiinnosta, mut kuha rahat tulee tulil nii kyl mä pärjää. Ketä.

[ 3 viestiä | ]