Likasanko 3460 02.06.2020 17:15:28 #349706 [+-] Piilota Suosittele neekeröt taisi juuri myöntää olevansa ongelma
digimummo 28598 03.06.2020 00:10:40 #349887 [+-] Piilota Suosittele Täähän on sama ku musulmaanit vinkuu siitä, että niitä pidetään raiskareina. Missäs on nyt Antsu-herra tilastojensa kanssa?
sonja 48564 19.06.2026 03:53:18 #758515 [+-] Piilota Suosittele Nii, 1% suomessa asujia tekee 20% kaikista raiskauksista.