kulhossa kulhossa
Niilon Saab Niilon Saab
Veikkauksen uusin slotti Veikkauksen uusin slotti
Madeleine Madeleine
Prinssin lepakkolaulu Prinssin lepakkolaulu
Hyvin ajettu Hyvin ajettu
Mummo laukes Mummo laukes
:3 :3
Hyvä kysymys Hyvä kysymys
Imuttelua Imuttelua
Kuvakommentti Kuvakommentti
Repostnikin vodkan huuruinen märkä uni Repostnikin vodkan huuruinen märkä uni
Ihana nainen Ihana nainen
Avaruuskirurgi työssään Avaruuskirurgi työssään
Venyttelyä Venyttelyä
Multibörh Multibörh
No limit No limit
Luodit ja skuutteri Luodit ja skuutteri
australialainen ufc stara australialainen ufc stara
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Ilta röökille Ilta röökille
Kirppari-Kalle Kirppari-Kalle
neekeriongelma neekeriongelma
jotain on muuttunut jotain on muuttunut
 683 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 30.05.2020 20:01:22
[ + 2 | ]

Otsikko

[43701] [100669790_10220794140017800_1738016700248358912_n.jpg] [0.05 MB] [960x640] [] []
100669790_10220794140017800_1738016700248358912_n.jpg

30.05.2020 21:10:59
#348801 [+-] Piilota Suosittele

Nuoret (alaikäiset) on oppineet että kun juhlii jossain puistossa tulee poliisi, kaataa alkoholit maahan, antaa ehkä sakon, kuskaa laitokselle tai kotiin + tekee lastensuojelu ilmoituksen ja se on sellainen paskamylly ettei sitä halua kuin täysi idiootti kokea.
Joten nykyään ne alaikäiset jotka juhlivat päättäreitä alkoholin voimin, hommaavat paikan tai tilan missä bilettää ilman pelkoa poliisin väliintulosta.
Tietenkin osa näistä paikoista vetää poliisin huomion kun naapurit tai muut lähistön ihmiset tekevät ilmoituksen kovasta metelistä, tappelun äänistä tai alaikäisistä juhlijoista.
Omassa nuoruudessa poliisia ei päättärien juhlijat paljoa kiinnostanut, ainoastaan jos sammui ja makasi pitkin pituuttaan nurtsilla tai penkillä, niin saattoivat tulla herättelemään ja jos kunto oli huono, niin kuskasivat selviämisasemalle, missä kyllä kyseltiin nimi, syntymäaika ja osoite, mutta ei tarkistettu joten riitti että sanoi "joo mä olen syntynyt xx.xx.(yli 18v sitten)", jolloin sieltä pääsi ulos kun promillet oli alle 1 tai 0,5 (en muista tarkkaan).

31.05.2020 08:03:36 | 08:43:55
#348971 [+-] Piilota Suosittele

>>348771
*bilepaikat

Keskustan limudiskot, Ainolan puisto, toriranta ja erinäiset merenrannan ja Oulunjoen lehvästöiset poukamat, jotka sallivat laittomiinkin toimintoihin ryhtymisen helpommin ilman virkavallan puuttumista bileisiin.

[ 6 viestiä | ]