nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Poo Poo
Paukahti Paukahti
Sonja Sonja
Olympialaiset.. sillä välin kiinassa Olympialaiset.. sillä välin kiinassa
Fingerpori apustaja Fingerpori apustaja
Tissit Tissit
ASSSSS Creed ASSSSS Creed
takas töihin :D takas töihin :D
Ykäsonni Ykäsonni
Mustaa ja makiaa 2/3 Mustaa ja makiaa 2/3
netflix ransut :D netflix ransut :D
cullicaruselli cullicaruselli
SetäMies Kaupungilla SetäMies Kaupungilla
jano on kova jano on kova
LOTR Alabama LOTR Alabama
ei saa koskea ei saa koskea
fillarikaistalla norkoilijat fillarikaistalla norkoilijat
kuiva keli kuiva keli
Rotta pakenee Rotta pakenee
420heimosenkeimo 420heimosenkeimo
kohta tulee lumet kohta tulee lumet
Kissa Kissa
Turku Turku
 718 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 24.05.2020 05:31:34
[ + 3 | ]

Tässä mun sähköpyörä, se kutsuu ajamaan jatkuvasti

[43396] [IMG_20200524_052730_4.jpg] [0.53 MB] [1920x1088] [] []
IMG_20200524_052730_4.jpg

sähköpyörä

(10)
24.05.2020 06:42:55
#346195 [+-] Piilota Suosittele

>>346193 voi olla että ois kivaa ne mutta nyt en nää aiheelliseksi.. aiheellisin ois muuttaa toi keksintö vesitiiviiksi täysin varmuuden vuoksi

24.05.2020 07:59:32
#346212 [+-] Piilota Suosittele

Täälläpäin jopot ja muut trendi ; arvo fillarit on pakko kantaa sisälle koska muuten se pöllitään. Arvo / terndi fillarit pöllitään ja myydään eteenpäin. 20-50 vuotta vanhat mummomankelit pöllitään kun ei jakseta kävellä muutamaa km:ä, jonka jälkeen ne hylätään ja pöllitään uudelleen. Vaikka laittaa helvetin U, runko ja ketjulukon fillariin niin silti arvofillarin lukot rikotaan voimapihdeillä tai rälläköidään auki, mummomankeli jossa on hyvät lukot joita ei yön väsynyt vaeltaja saa auki, niin sitten sen vanteet monotetaan solmuun, satula revitään irti ja venttiilit aukaistaan. Gps paikannin on suht.hyvä apuväline kun muistaa vaihtaa pariston säännöllisesti ja toivoa että varas ei vie pöllimäänsä fillaria kerrostalon asuntoon, koska poliisi ei tutki tai hae fillaria jos singnaali tulee "jostain"suuresta monikerroksisesta asuinkomplexista kun ei singnaalia saa korkeussuunnassa paikannettua.

21.02.2021 11:57:10
#440942 [+-] Piilota Suosittele

>>346212

Sama täällä. Lähtee välittömästi. Nojapyörää en jätä paikkaan, joiden tiedän olevan vaarallinen. Itis, kontula, myyrmäki. Malmi vielä menettelee jos ei pysy poissa kuin hetken.

[ 8 viestiä | ]