No jos nyt 80-volttista Strohia otin... en edes ole takapihalla makaamassa... tai edes tuossa terassilla... kai... Naapurin koiran ulvontaa vähän on kuultu ja muija pyysi nappaamaan ghost-tyyppisen Pokemonin, jonka muistelisin napanneeni. Ehkä ja mahdollisesti. Miksi täällä on näin kylmä? Miksi tuo siili kyylää tuossa vieressä vaikka olen sohvalla? Miksi sohva ei ole pehmeä?
[
2 viestiä
|
]
⭰
Juodaan kunnes on taas perjantai
rambo puhuu asiaa
Pihvin joulu
Elämä on juhlaa
Onko näin
Päivällinen
smaanantai
Ei naisille
Lopeta juominen :3
epäsuosittuja mielipiteitä
allahu akbar
Kova kiinalainen juoppo
Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä
varastot pitää olla
kuudes ulottovuus
turvalonkero
Viinamaisteri hannu
3. aamuyöstä
Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa?