Tuossa näkee kuinka huono materiaa lasipullo on. Vaikkakin olut maistuu paljon paremmalta lasipullosta. Niin aina voi myyjä lopettaa juomisen omalla päätöksellä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Ismon sormipyssyt
mämmi
maitoa kaupasta
Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; )
minä nyt juon
kauppareissulla
Kävi kaupassa
Upi ei voi hyvin
Sauna belt kasvattaa jopa hiuksia
en varmana lähe ulos
Pientä laittoo vailla -96 sevi väni myynnissä
Ihana pari
Kun viinapaketti saapuu
Send me a picture bitchboy
Mr_Pihvi ostoksilla
valvottaako
rainers of the storm
Olkaamme tästä hyvin surullisia
mausteet
Mitä vittua
Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa?