eläke eläke
nuuh nuuh
Pesulla Pesulla
ristian bali ristian bali
robotti liikenteessä robotti liikenteessä
Tekonaista saa nussia tänään Tekonaista saa nussia tänään
E.T nukkuu E.T nukkuu
Joku pervo youtube editti Joku pervo youtube editti
Nigga Nigga
tanssivat tytyt tanssivat tytyt
tankilla tankilla
Nyt sykkii! Nyt sykkii!
Kisse vetää soadia Kisse vetää soadia
ylläri ylläri
pieniä toiveita pieniä toiveita
defense shield defense shield
rekkaan kyytiläisiä rekkaan kyytiläisiä
kokous kokous
vei luurin saatana vei luurin saatana
Ihana nainen Ihana nainen
Luigi ja Prinsessa Peach Luigi ja Prinsessa Peach
Valmis tapaus Valmis tapaus
join the foot join the foot
shrek shrek
 865 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 2 tiedostoa, 09.01.2020 07:21:50
[ + 5 - | ]

Lumenylikurkkaajat

[38334] [1249705.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
1249705.jpg
[38333] [Interesting_Thing_Here.jpg] [0.05 MB] [600x600] [] []
Interesting_Thing_Here.jpg

kissa

(5207)  · 

lumi

(122)  · 

hanki

(6)  · 

seisoo

(36)  · 

aita

(37)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
09.01.2020 13:43:35 | 13:44:41
#291664 [+-] Piilota Suosittele

:333

Mitähän siellä kinoksien takana näkyy?


(Ylipitkä sivuhistoria on ylipitkä ;3 )

Alempi bendele ylpeä huumonilla teettämistään lumitöistä :3

Oliko tuo kaulapanta ennen sinistä? Tarkoitan siis että juuri ennen sinistä ;3

09.01.2020 13:54:05 | 14:02:29
#291669 [+-] Piilota Suosittele

>>291664
Vivamortin ensimmäinen "vapaa" talvi, ikää 1,5v. :3

Ei näy kuvasta, mutta tuo kuistin aita on about 1,6m korkea ja hän hyppäsi tuonne päälle yhdellä loikalla ihmettelemään valkeaa maata.
(vanha jpg huono, sen aikainen kamera huonompi ;)

09.01.2020 13:56:13 | 13:56:53
#291670 [+-] Piilota Suosittele

>>291669

:333 Onkin niin uteliaan näköinen Vahtimortti :3 "Mitä tuo kaikki valkoinen on? O___O"

Ensin väistellään viimaa murheellisen musiikin säestyksellä ja kohta ollaan hangessa :333 Jospa se lumi ei mene samalla tavalla börhkarvojen läpi kuin tuuli :3

Ei mitään, peruna on ihan hyvä kuvausväline ;3 Jestas mikä singahdus :333 Huomaa että on treenattu ahkerasti ;3

[ 3 viestiä | ]