pier pier
DINDU NUFFINS DINDU NUFFINS
ehana babygirl xoxo ehana babygirl xoxo
syvälle sydämeen sattuu syvälle sydämeen sattuu
ihihihi leuka ihihihi leuka
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
turkkilaiset turkkilaiset
radio vittuilee radio vittuilee
bojoing bojoing
Setämies raapii mahaa näin kun käsissä on viinapullot Setämies raapii mahaa näin kun käsissä on viinapullot
tsottomattee tsottomattee
kätevää kätevää
Pesulla Pesulla
Joelta merelle Joelta merelle
jakke ja sepi hitsaamassa jakke ja sepi hitsaamassa
hyvä perse hyvä perse
kass kass
pakistan pakistan
apu ja tyty liidelissä apu ja tyty liidelissä
Luolaston miitti Luolaston miitti
pimeys pimeys
BLYATMAN 9000 BLYATMAN 9000
evita on söpöin rankaisijatar <3<3 evita on söpöin rankaisijatar <3<3
the ring the ring
 1 046 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 25.04.2020 12:59:19
[ + 1 | ]

Habs luolastomiitisssä :D

[42298] [tiedosto.jpg] [0.52 MB] [987x1403] [] []
tiedosto.jpg

homo

(632)  · 

sarjakuva

(525)  · 

mies

(576)  · 

hapsi

(209)
05.06.2020 18:05:34
#351019 [+-] Piilota Suosittele

Ootteko koskaan kuulleet legendaa Helsingin viemäreissä asuvista pultsareista jotka imee letkulle viinaa sammuneiden perseistä?

05.06.2020 18:08:25
#351022 [+-] Piilota Suosittele

>>351019
Itseasiassa olen. Se oli vitsin muodossa, en muista ihan tarkkaan miten se meni. Se koski pultsareita ja joku joi jonkun viinat tai jotain? Sit kun se sammu niin jollain pillillä/letkulla imi perseestä viinaa?

Vai oliko sitä ruiskutettu sen perseeseen ensin, jonka jälkeen se sammu? Joku hämärä muistikuva tälläsestä on.

05.06.2020 18:45:19
#351032 [+-] Piilota Suosittele

>>351031
Tota... No ttota... ehkä vain nettiseksissä olen imenyt persettä mutta voi vitun hapsi x) Rehellinen kun olen luolteeltani, niin älä vittu kysele tollasia enää jooko? :D

[ 12 viestiä | ]