sattumaako sattumaako
kello on 4:20 kello on 4:20
raksakundit raksakundit
ihana nainen ihana nainen
tuulimyllyn askartelua tuulimyllyn askartelua
antifa antifa
Vuoden turkulainen Vuoden turkulainen
kulhossa kulhossa
ihana nainen ihana nainen
muista vetää wc muista vetää wc
nakuankka did it nakuankka did it
vitun franklin vitun franklin
tuning tuning
Oi aikoja Oi aikoja
thicc thicc
Hell NO - traileri Hell NO - traileri
vähä pomputti vähä pomputti
tauteja pukkaa tauteja pukkaa
Väärä vastaus nöötnööt Väärä vastaus nöötnööt
Modernin euroopan uusivuosi Modernin euroopan uusivuosi
salam alejkum salam alejkum
hermot meni hermot meni
skeittausta hautausmaalla skeittausta hautausmaalla
Ikkunanpesua Ikkunanpesua
 648 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 12.04.2020 00:23:08
[ + 0 | ]

Tiger King dokumenttisarjan lopputekstejä, pistää miettimään

[41792] [tiedosto.png] [0.06 MB] [758x350] [] []
tiedosto.png

tiikeri

(29)  · 

netflix

(28)
12.04.2020 02:16:58 | 02:17:37
#330474 [+-] Piilota Suosittele

Vasta pari ekaa jaksoa katsonut.

Totesin, että on hullu "paha" heebo, neutraali paha heebo ja sitten on mukamas hyveellinen ihan yhtä paha heebo joka on onnistunut saamaan Petan jne. kavereikseen. Kaikki aivan samanlaisia ja ihan yhtä pahoja - toiset vain avoimemmin ja toiset vain kierommin. Kaikki nyhtävät tiikereillä rahaa.

Ja tulin tulokseen, että haluan katsoa kaikki jaksot, mutta on sen verran tunteita pintaan saavaa kamaa, että parempi katsoa vain jakso viikossa ja muu aika katsella ihan perinteistä "konna ja roisto" -fiktioshittiä.

12.04.2020 07:33:42
#330527 [+-] Piilota Suosittele

>>330474

Niinhän se on. Niin kauan kun ei ole omavarainen talous niin, ettei rahaa tarvitse mihinkään kaikki yrittävät saada sitä tavalla tai toisella.

12.04.2020 09:20:07
#330552 [+-] Piilota Suosittele

>>330530

Tiikeli on halvempi. Hammaslääkäri saattaa maksaa kymmeniä tuhansia jos ei ole vakuutusta. Punaniskalääkäröinti on suosittua tuolla rapakon takana.

[ 7 viestiä | ]