hampaiden harjaus nyt hampaiden harjaus nyt
Harja pois perseestä Harja pois perseestä
Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä
Gorilla tahtoo musiikkia Gorilla tahtoo musiikkia
Fillari takaisin Fillari takaisin
Opit tänään jotain uutta Opit tänään jotain uutta
kiviäkin kinosti kuvakommentti kiviäkin kinosti kuvakommentti
muistutus muistutus
Garfielf runs away Garfielf runs away
kukas siel soittelee :D kukas siel soittelee :D
Yllätä kamerisi tällä laululla :D Yllätä kamerisi tällä laululla :D
Muikea Tora ja uuniturska Muikea Tora ja uuniturska
Tasapainoista 16-vuotissyntymäpäivää Shironeko :3 (8.3.) Tasapainoista 16-vuotissyntymäpäivää Shironeko :3 (8.3.)
School Shooter Simulator? School Shooter Simulator?
Yllätysbörheät :3 Yllätysbörheät :3
Kissa aforismi Kissa aforismi
You're the father You're the father
Pieni pää Pieni pää
Kohta lähtee henki Kohta lähtee henki
Pääristä :D Pääristä :D
Tämä tappaa ravun Tämä tappaa ravun
Tarjous Tarjous
katumus katumus
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
 1 388 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 28.12.2017 16:41:26
[ + 17 - | ]

Taulu

[4229] [IMG_20171228_153436.jpg] [0.52 MB] [2158x3001] [] []
IMG_20171228_153436.jpg

28.12.2017 18:01:48 | 18:02:33
#15415 [+-] Piilota Suosittele

Hieno ja oma.

Oon Nappula aikana sanonu pahasti @Monskuu:denin sarjiksista, mutta täytyy myöntää että Kumitissit on käynyt mielessä ostoksena silti jo pari kertaa.

Maikki vois sitten hyväksyä tyyliin...

29.12.2017 10:45:10
#15511 [+-] Piilota Suosittele

>>15474
Yritin mainostaa sitä jotta kaikki halukkaat ehtivät sen itselleen hommata. Kirja sisältää vanhoja sarjiksia, mutta myös uutta materiaa mitä ei ole julkaistu netissä. Ja pervohan se on.

31.12.2017 08:06:15
#15860 [+-] Piilota Suosittele

>>15416
Nyt oli sen verta hyvä mainospuhe että minäkin kävin sen tuolta tilaamassa. Toivottavasti hinnasta jää edes jotain rahan arvoista tekijälle.

17.03.2018 22:12:16
#38938 [+-] Piilota Suosittele

@monskuu >>15908 oon samaa mieltä et tausta on vähä liian erottuva. esim haaleempi punasävy ois ollu parempi. oon ite kuva-artesaani. ois hauskaa ehkä tehä joku yhteisjuttu monskun kanssa. koska mulla on huumori puoli (kai?) joskus hallussa.

17.03.2018 22:45:55
#38945 [+-] Piilota Suosittele

>>38938
Vai niin. Vaikka olisit artesaani, se ei meinaa että olisimme samaa mieltä taustasta. Olen itse taiteilija, en tee työkseni tätä mutta tiedän mikä omalta osaltani toimii ja mikä ei.

[ 23 viestiä | ]