Häviät pelin jos rytmi vie Häviät pelin jos rytmi vie
iso venäjä iso venäjä
Perkeleellinen osumantunnistus Perkeleellinen osumantunnistus
Torilla tavataan! Torilla tavataan!
kohtaaminen rannalla kohtaaminen rannalla
Vapputilaisuus 1.5.2018 Suomen Pankin edessä Vapputilaisuus 1.5.2018 Suomen Pankin edessä
Let me play you the song of my people :3 Let me play you the song of my people :3
Turpaan vaan Turpaan vaan
Mielenosoittaja Mielenosoittaja
Hehe Hehe
Binks Binks
Mieheltä puuttuu 90 prosenttia aivoista Mieheltä puuttuu 90 prosenttia aivoista
Islam ja älykkyys Islam ja älykkyys
Liikkuvat nivelet Liikkuvat nivelet
Kunnon rattikelkka Kunnon rattikelkka
Seppo Räty I Seppo Räty I
yksi kissan päivä :3 yksi kissan päivä :3
Neuvostosipuli Neuvostosipuli
Bosgi :3 Bosgi :3
Kävipä tuuri Kävipä tuuri
että mitähän vittua ? toi moskun brofiili on rikki että mitähän vittua ? toi moskun brofiili on rikki
kissavieköön >:3 kissavieköön >:3
hyvin loogista hyvin loogista
...ja sitten tapahtuu börheitä asioita :3 ...ja sitten tapahtuu börheitä asioita :3
 1 395 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 28.12.2017 16:41:26
[ + 17 - | ]

Taulu

[4229] [IMG_20171228_153436.jpg] [0.52 MB] [2158x3001] [] []
IMG_20171228_153436.jpg

28.12.2017 18:01:48 | 18:02:33
#15415 [+-] Piilota Suosittele

Hieno ja oma.

Oon Nappula aikana sanonu pahasti @Monskuu:denin sarjiksista, mutta täytyy myöntää että Kumitissit on käynyt mielessä ostoksena silti jo pari kertaa.

Maikki vois sitten hyväksyä tyyliin...

29.12.2017 10:45:10
#15511 [+-] Piilota Suosittele

>>15474
Yritin mainostaa sitä jotta kaikki halukkaat ehtivät sen itselleen hommata. Kirja sisältää vanhoja sarjiksia, mutta myös uutta materiaa mitä ei ole julkaistu netissä. Ja pervohan se on.

31.12.2017 08:06:15
#15860 [+-] Piilota Suosittele

>>15416
Nyt oli sen verta hyvä mainospuhe että minäkin kävin sen tuolta tilaamassa. Toivottavasti hinnasta jää edes jotain rahan arvoista tekijälle.

17.03.2018 22:12:16
#38938 [+-] Piilota Suosittele

@monskuu >>15908 oon samaa mieltä et tausta on vähä liian erottuva. esim haaleempi punasävy ois ollu parempi. oon ite kuva-artesaani. ois hauskaa ehkä tehä joku yhteisjuttu monskun kanssa. koska mulla on huumori puoli (kai?) joskus hallussa.

17.03.2018 22:45:55
#38945 [+-] Piilota Suosittele

>>38938
Vai niin. Vaikka olisit artesaani, se ei meinaa että olisimme samaa mieltä taustasta. Olen itse taiteilija, en tee työkseni tätä mutta tiedän mikä omalta osaltani toimii ja mikä ei.

[ 23 viestiä | ]