Original GLOM Original GLOM
Unohtiko Yle, mitä on neutraali tiedonvälitys? Unohtiko Yle, mitä on neutraali tiedonvälitys?
Hän on saapunut! Hän on saapunut!
wPaint wPaint
vitsin luikautti vitsin luikautti
Miituu Miituu
taidokasta :3 taidokasta :3
Nam Nam :3 Nam Nam :3
xxxl xxxl
Boing :3 Boing :3
Yliannostus Yliannostus
Relax Relax
nätti temppu nätti temppu
thug life thug life
temppu temppu
JutiJätti JutiJätti
Äkkiä! Äkkiä!
Hehe Hehe
Näytät syylliseltä, huumon >:3 Näytät syylliseltä, huumon >:3
Ricardo Ricardo
nyt tuli kyllä kurat nyt tuli kyllä kurat
eikai ollu liian nopee eikai ollu liian nopee
Totuus Totuus
Privetstvuyu tovarishchi. Privetstvuyu tovarishchi.
 1 734 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 20.03.2020 20:00:22
[ + 17 - | ]
👑 Plussatuin 20.03.2020.
👑 Katsotuin 20.03.2020.

Korona mummo.

[40991] [koronamummo.png] [0.09 MB] [732x1743] [] []
koronamummo.png

korona

(299)  · 

mummo

(141)  · 

marjatta

 · 

kuolema

(82)
20.03.2020 20:25:09
#320535 [+-] Piilota Suosittele

Hetkisen olin sitä mieltä, että menköön.

Vaan vitut. Ne perkeleet sairastuu todennäköisesti vakavammin kuin nuoremmat, vievät teho-osastopaikat, kuormittavat terveydenhuoltojärjestelmää entisestään sekä mahdollisesti tartuttavat niin tavallisia ihmisiä kuin terveydenhuoltohenkilöstöäkin.

Jos mummo/pappa haluat kuolla, be my guest, mutta perinteinen leukakiikku on se paras tapa.

20.03.2020 21:02:12
#320558 [+-] Piilota Suosittele

>>320535
Tuohan se onkin ollu koko vanhusten eristyksen idea, mutta jostaki syystä sitä ei ole media osannut kertoa selvästi. Ratkaisu: Hoitokieltosopimus vanhuksille, jotka ei halua pysyä karanteenissa. Nimi alle lappuun ja sitten saa heilua kylillä niiden rajoitusten mukaan, missä muukin kansa elää, mutta jos tauti iskee, lukitaan koteihinsa pakkokaranteeniin kuolemaan.

20.03.2020 21:15:18
#320571 [+-] Piilota Suosittele

>>320558 töllaista sopimusta ei lakiteksti tunne ja näin ollen turha spekuloidakaan mokomalla

>>320560 ..näinköhän? Eiks sullaki perhettä ollu?

Vitu äijää lähtis vaa kyntään ja dokaa...äijä saatana!

Akka haista vittu ja vie noi äpärät vittuun siitä vinkumasta..kyntömies haistaa kylvökelit!

[ 9 viestiä | ]