ukrain glory ukrain glory
Mietaa pistää tarjoten? Mietaa pistää tarjoten?
koiro koiro
Kissagifejä Kissagifejä
knokles knokles
Toteuta tahtoni Toteuta tahtoni
Vitun Impit Vitun Impit
mustata.com mustata.com
filmauspallon olemus filmauspallon olemus
Miau :3 Miau :3
THE WAY THE WAY
Answer me Answer me
hui kun jänskättää hui kun jänskättää
Riley Steele Riley Steele
Kirahvi viimeistelty Kirahvi viimeistelty
Kissagifejä Kissagifejä
UHKAAVA UGANDALAINEN UHKAAVA UGANDALAINEN
värit värit
huumoria huumoria
Tuplaägplöö Tuplaägplöö
Piristä kamuasi Piristä kamuasi
Ei vaan voi Ei vaan voi
Vaikut putsinkiin Vaikut putsinkiin
Todelliset transsukupuolet Todelliset transsukupuolet
 831 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 19.03.2020 17:39:06
[ + 5 - | ]

Kivi ja isis. Kaksinaismoralismi

[40889] [20200319_081645.jpg] [0.38 MB] [1080x686] [] []
20200319_081645.jpg

iikka kivi

(24)
19.03.2020 19:36:33 | 19:37:08
#320067 [+2] Piilota Suosittele

Jollain napsahtanut, kun joutunut niitä surkeita vitsejä kuuntelemaan.

Tuo mies on noloin ja huonoin näistä "tunnetuista" standuppaajista.

"Pilveä, paskaa, oikeisto on paskaa" -juttua vain tulee ja vain pikkusormi pystyssä olevia fiinejä cityvihervasemmistolaisia naurattaa. Muut toivovat jo lavalle seuraavaa kaveria.

Somalitaustainen (tosin paljasräpyläinen suomalainen itse) Fathi Ahmed sen sijaan on hyvä standuppaaja. Vittuilee ohimennen somaleille, nauraa itselleen ja saa vielä samaan höpinään yhdistettyä Soinin, jolle nauraa.

Zaani toki on paras (ranskalais-suomalainen tausta)... silloin kun ensimmäisen kerran kuulee. Mutta kun on kerran ne yh-naisten panemisesta kertovat jutut kippurassa nauranut, eivät ne enää toisella kerralla iske.

[ 8 viestiä | ]