Lepitauko Lepitauko
Naisten tietotoimisto Naisten tietotoimisto
Peli alkaa. Peli alkaa.
Koopa girl Koopa girl
Kermit sings hurt Kermit sings hurt
vou vou
Klinton Klinton
Musti ja mustat Musti ja mustat
lelumanne lelumanne
Paskat renkaista Paskat renkaista
autan vähän autan vähän
Antti Antti
Tyhmä huumon >:3 Tyhmä huumon >:3
Jumalan poika Jumalan poika
Pullon kallistus musiikkia Pullon kallistus musiikkia
Huomenna Huomenna
Kissagifejä Kissagifejä
Niin kaunis on tuo nainen Niin kaunis on tuo nainen
Kyllä lähtee Kyllä lähtee
OOF OOF
Itsenäisyyspäivän paraati 2019 Itsenäisyyspäivän paraati 2019
Paint-joulukalenteri 2019 luukku 9 Paint-joulukalenteri 2019 luukku 9
Lärpättimet Lärpättimet
Luukku 6 Luukku 6
 677 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 11.03.2020 10:11:08
[ + 8 - | ]

Nykylasten leikit

[40583] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [720x353] [] []
tiedosto.jpg

11.03.2020 12:11:30 | 22:15:07
#316646 [+-] Piilota Suosittele

Nykyään kaupan aulan tai kauppakeskuksen käytävän läpikulku on yks saatanan pikakävely jotta välttäis A: verenimijät (unicefin, amnestyn ja punasenristin feissarit). B:paskan myyjät jotka tulee tarjoamaan"DIILIÄ" (elisa, telia, joku sähkömyynti firma jne). Mikä siinä on että tutusta ja turvallisesta kaupasta on tullut joku basaari jossa nämä kauppiaat tulee iholle tyrkyttämään tuotettaan...Plus joulun ym juhlien aikaan ne krääsä myyjät ja oma inhokki se hajukynttilä pop-up koju joka haisee -90 luvun venäläiseltä sljutkanalta.

11.03.2020 19:46:35
#316726 [+-] Piilota Suosittele

>>316646
No ei niistä tarvi välittää. Sannoo kerjäläisille, että painuvat vittuun. Lehtien tyrkyttäjille sanoo, että käyttää Serlaa. Puhelinhomoille sanoo, että on jo puhelin.

[ 6 viestiä | ]