Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Ryhdistäydy Ryhdistäydy
Jesus fucking Christ Jesus fucking Christ
gura gura
Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin
Juhannusveikkaus 2022 tulosten julkistus Juhannusveikkaus 2022 tulosten julkistus
Sergei selaa luolastoa Sergei selaa luolastoa
Uusin pleikkapeli. Uusin pleikkapeli.
yulia yulia
Treeniä Treeniä
Pahat valkoiset miehet keskustelemassa abortista tämä om väärin! Pahat valkoiset miehet keskustelemassa abortista tämä om väärin!
Mies servaa onlyfansin sisällöntuottajat Mies servaa onlyfansin sisällöntuottajat
Valtakunnanjohtaja ja ylin johto Valtakunnanjohtaja ja ylin johto
Vasemmiston osaamista osa 466. Vasemmiston osaamista osa 466.
Neekeri ykäsonni Neekeri ykäsonni
Valitse viisaasti Valitse viisaasti
Hyvää prideä Hyvää prideä
Herätkää lampaat Herätkää lampaat
Tää teki tällee Tää teki tällee
Orpo heittää Rydmanin bussin alle Orpo heittää Rydmanin bussin alle
Muistaako kukaan enää Totuus kiihottaa-kirjaa? Muistaako kukaan enää Totuus kiihottaa-kirjaa?
F1 kuljettajien erot. F1 kuljettajien erot.
niinistö ja erdogan niinistö ja erdogan
Mastermind Mastermind
 1 015 näyttökertaa, 24 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 24.02.2020 01:41:10
[ + 6 | ]

Visa pystyyn

[40014] [20200221.jpg] [0.07 MB] [720x810] [] []
20200221.jpg

c64

 · 

commodore

(7)
24.02.2020 08:19:42 | 08:19:55
#311026 [+1] Piilota Suosittele

Tää sai välillä toimia jalkapallon korvikkeena kun kymmenenkään yrityksen ja puolentoista tunnin jälkeen lataus ei onnistunut.

24.02.2020 10:58:26
#311044 [+-] Piilota Suosittele

Minäpä tiiän!
Paikallisessa Powerissa (entinen Expert, onko vaihtanut nimeä Suomessa?) oli kaupan Commodore-64!
Olis pitänyt ostaa, vaan en ostanut.
Olenko homo?

24.02.2020 15:02:31
#311070 [+-] Piilota Suosittele

>>311044
Olenko homo?

Tuo homous on ihan sun oma asia, mutta se uus C-64 mini on ihan höpö, ku siinä ei oo oikein niitä pelejä joita ite silloin joskus pelasin....

24.02.2020 19:08:07
#311118 [+1] Piilota Suosittele

>>311072
Hommasin aikoinaan kommunikaattoriin 64 emulaattorin ja pelasin duunissa paskalla kaikki kentät läpi. Sitten latasin netistä jumalattoman satsin fanien tekemiä kenttiä ja pelasin nekin paskalla läpi. Oi niitä aikoja. Nykyään katselen Netflixiä paskalla.

24.02.2020 19:33:09
#311133 [+-] Piilota Suosittele

Käännä nauha ja kelaa lukemaan 100.
Heitä 2 kuperkeikkaa ja seiso käsilläsi - hyvällä säkällä kaikki sitten toimii, tai sitten ei.

[ 24 viestiä | ]