Valupertin ylennys Valupertin ylennys
jaksaa jaksaa jaksaa jaksaa
maskien maski maskien maski
Camomilla tee Camomilla tee
krapula krapula
Nönnönnöö Nönnönnöö
Juutalaisten luvattu maa Juutalaisten luvattu maa
Tilaus saapunut. 1 / 3 suomen hinnoista Tilaus saapunut. 1 / 3 suomen hinnoista
Hauska foliohattumedia Hauska foliohattumedia
Savolainen sus Savolainen sus
Suomessa on Kolera epidemia Suomessa on Kolera epidemia
Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta! Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta!
sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kuka vaihtaa sinunkin vaipat vanhuksena? Kuka vaihtaa sinunkin vaipat vanhuksena?
Intti paka Intti paka
Onnea Ruotsi, saitte mussukan takaisin! Onnea Ruotsi, saitte mussukan takaisin!
Vihreä ehdokas! Vihreä ehdokas!
drone strikes in sweden drone strikes in sweden
peljätkää vitu homot :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD peljätkää vitu homot :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Koululainen Koululainen
100 päivää 100 päivää
ammatti juoppo ammatti juoppo
Hot dogs Hot dogs
Työauto myynnissä Työauto myynnissä
 651 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 24.02.2020 00:49:55
[ + 5 - | ]

Vihreät ehdotti ikärajan laskua äänestyksessä.

[40011] [20200223_205947.jpg] [0.3 MB] [1080x778] [] []
20200223_205947.jpg

24.02.2020 01:02:40
#310927 [+-] Piilota Suosittele

En niinkään nää ongelmana äänestäjien ikää vaan älyn juoksua. Jos ei ymmärrä syyn ja seurauksen suhteita niin sillon ei pittäis saaha äänestää. Koskee niin lapsia, aikusia, vanhuksia, vammasia, vihervasemmistolaisia sekä kaikkia muitakin jotka pääsee äänestämään sen takia, että "äänestysoikeus on peruuttamaton ihmisoikeus". Vitut ole. Äänestysoikeus on oikeus, etuisuus.

24.02.2020 04:24:01
#310990 [+-] Piilota Suosittele

Mun mielestä ikärajaa pitäis nostaa, ja joiltain se voitaisiin rajata kokonaan pois älykkyyteen tai viisauteen perustuen.

24.02.2020 07:28:38
#311021 [+-] Piilota Suosittele

>>311017 Onhan tämä. Oikeastaan ainoa some mitä käytän. Mutta siis oikeasti somevaikuttaja on kyllä top-3 vihaamieni sanojen listalla. Vittu mihin nekin kumipäät luulee vaikuttavansa?

24.02.2020 07:40:57
#311023 [+-] Piilota Suosittele

>>311021
Seuraajiinsa kai? En tiedä voiko foorumeita sanoa someksi, mutta näitä someksi kutsuttuja alustoja en käytä ollenkaan, ja inhoan koko sanaa some. Miten vitussa se on sosiaalinen media? Ei täälläkään kukaan kasvotusten jauha paskaa.

24.02.2020 07:45:42
#311024 [+-] Piilota Suosittele

>>311023 Sitä se oon minäki ihmetelly. Miten se muka on sosiaalista jos otetaan selfie, lähetetään se johonkin ja jäädään odottamaan kommentteja ja tykkäyksi. Ja koko suoritus tapahtuu yksin kotisohvalla istuen. Oikeast mitä helvetin somea?

24.10.2020 00:13:42
#402029 [+-] Piilota Suosittele

sama se ketkä pari pelleä sinne pellejen toimesta pääsee pelleilemään, vaaleista pääsee sirkuksiin ja sielä on aina valmiina jo rivi niitä pellejä ennen ja myös intellektueelisten pellejen äänestämiä pellejä. siksi en äänestä.

[ 14 viestiä | ]