Tämä on viimeinen veripiiri Täällä katsotaan totuutta Uuden jumalan julkea poika Odottaa isältään sanaa
Tämä on viimeinen rytmipaikka Täällä syljetään käsiin Maalatut vartalot tanssii kehää Manaa mustaa petoa
Synkeä autius korpimailla Odottaa turhaan kevättä Sade piiskaa seinät kumoon Kaikki kylmä tulee taivaasta
"minä en koskaan milloinkaan Tule lausuntoja antamaan Sillä niiden takaa Petollisuus soi"
Niin se kukka on kätketty Kunne sen siemen on haudattu Maasta se tulee ja maahan menee Maasta on ihmisen hulluus luotu Ihmisen notkoihin nousee talot Ihmisen vuorille varastot Sotaa on käyty jo niin monta Vuotta maan ja taivaan kanssa
Synkeä autius korpimailla Odottaa turhaan kevättä Sade piiskaa seinät kumoon Kaikki kylmä tulee taivaasta
"minä en koskaan milloinkaan Tule lausuntoja antamaan Sillä niiden takaa Petollisuus soi" x2
Täytyisi kyllä kuunnella enemmän CMX. Nykyisellään en juurikaan ole kuunnellut. Lähinnä itseen on iskenut kivinen kirja, punainen komentaja ja elementa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
System Of A Down - Lost In Hollywood (lyrics)
ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002)
Serj Tankian - Empty Walls
stam1na - kadonneet kolme sanaa
Cosmic Monsters Inc.
Fear Factory - Shock
Satyricon - Deep calleth upon Deep (Lyrics)
Perfect Circle - Imagine
Bendeleen pelto
Ajattara - Ilon Päivä (lyrics)
Marilyn Manson - Red, Black and Blue (OA)
Project Silence - Stardancer
Moshaan tästä itselleni peiton >:3
Rautakanki - Painu vittuun!
All Day I Dream Off Sex (KOЯN cencored)
Cradle Of Filth - From the Cradle Of Enslave (Uncensored) [OV]