Tiskausbörh :3 Tiskausbörh :3
Orkut tulossa Orkut tulossa
Olkaamme tästä hyvin surullisia Olkaamme tästä hyvin surullisia
miten aseet ampuvat miten aseet ampuvat
gangsta gangsta
Bloodtype C2H6O Bloodtype C2H6O
mahdollisuuksien maailma mahdollisuuksien maailma
Leo Belgicus Leo Belgicus
Shrekin tapahtumarikas päivä Shrekin tapahtumarikas päivä
Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
VR Turned Me Homosexual VR Turned Me Homosexual
kaloja kaloja
Onneksi oli pehmusteet naamassa Onneksi oli pehmusteet naamassa
Luolamiehen telkkari/lämmitin Luolamiehen telkkari/lämmitin
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
AAAAAAAAAA AAAAAAAAAA
Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita
Lähekkö miun kaa elokuvviin? Lähekkö miun kaa elokuvviin?
raitsikat raitsikat
Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version
Löysin kahvia :3 Löysin kahvia :3
False Positive - Frenzy (2/2) False Positive - Frenzy (2/2)
uroista uroin uroista uroin
 839 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.41 MB, 1 tiedosto
03.02.2020 00:11:49
[ + 3 | ]

Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.

[39208] [tiedosto.jpg] [4.41 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

maissi

(9)  · 

paprika

(11)  · 

jalopeno

(5)  · 

oliivi

(8)  · 

chili

(21)
03.02.2020 00:43:12 | 00:43:32
#302427 [+-] Piilota Suosittele

hernemaissipaprika, minuuttisuikaleet (naudan), yksi sipuli, tomaattimurska.
muokkaan: nään myös härkäpapuja.
paprikaa, 4/5 "pippurin" chilimausteseos-jauhetta, valkosipulijauhetta, suolaa, pippuria.

miten paljon meni metsään?

03.02.2020 03:26:57 | 03:29:57
#302489 [+-] Piilota Suosittele

>>302427

Väärin:
- hernemaissipaprika
- minuuttisuikaleet
- yksi sipuli (kolme)
- härkäpavut (olisi kyllä ollut)
- pippuri- ja valkosipulijauheet

Haluttaisi kehua mitä muuta oli, mutta ei kysytty. ;)

Tuli Sonjana? No same difference

[ 9 viestiä | ]