Neuvosto-Puppe Neuvosto-Puppe
hyvää yötä :3 hyvää yötä :3
No jaa, eipä ollut iso vahinko Hämeenlinnassa. No jaa, eipä ollut iso vahinko Hämeenlinnassa.
Teristä mietityttää Teristä mietityttää
Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh] Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh]
Snu snu Snu snu
Do you like my new glasses Do you like my new glasses
leifstinen leifstinen
tule tänne, minä autan :3 tule tänne, minä autan :3
Hermo haluaisi kirjoittaa lisää uskonnosta Hermo haluaisi kirjoittaa lisää uskonnosta
iltalaulu :3 iltalaulu :3
boop boop
benssoni benssoni
Ipa ja Kenway Ipa ja Kenway
Muutin itse-itseni animeksi, Mordy Muutin itse-itseni animeksi, Mordy
Breksitin heipattimet Breksitin heipattimet
Jaxuhali Väänäselle Jaxuhali Väänäselle
What are the orders, sir? What are the orders, sir?
Rötv Rötv
Siivous kissa Siivous kissa
Vastaisku Vastaisku
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Salilla on myös nähtävyyksiä Salilla on myös nähtävyyksiä
verhot pysyy auki >:3 verhot pysyy auki >:3
 817 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 01.02.2020 06:33:01
[ + 5 - | ]

Jussi

[39123] [FB_IMG_1580527914848.jpg] [0.05 MB] [960x642] [] []
FB_IMG_1580527914848.jpg

halla-aho

(72)  · 

aivoton

 · 

paise

(5)  · 

persu

(151)
01.02.2020 09:35:43
#301510 [+-] Piilota Suosittele

hmm ...onko tosiaan että finnit poksahtelee ..vittu että angstaa nää viheriden kersat jokka pilaa luolaston

01.02.2020 12:45:35
#301547 [+-] Piilota Suosittele

Älkää maahanmuuttokriittiset pelästykö tai hermoilko. Jussi on poliitikko siinä missä ne teidänkin pilkkaamanne vassarit, suvakit ja vihreät. Täällä on vain aika vähän sitä vastapuolta ja sen vuoksi se tuntuu oudolta, että teidän jumalaanne pilkataan.

01.02.2020 12:56:01
#301555 [+-] Piilota Suosittele

>>301547
Ei ole jumalia, joten Jussi ei ole jumala. Mutta aivan pirun mukava kun on saatu politiikkaan mukaan ihminen, joka kylmän kiihkottomasti puhuu asiaa. Se on muuttanut monta suvakkia PS:n äänestäjäksi ja kun vielä saataisiin valtamediassa kerrottua ne perisyyt, miksi Jussi sai aikoinaan tuomion, muuttuisi vielä useampi suvakki PS:n kannattajaksi.

[ 17 viestiä | ]