Kun päässä alkaa soimaan väkisin: Frederik - Titanic Kun päässä alkaa soimaan väkisin: Frederik - Titanic
Oh the irony Oh the irony
omenapuu-2 1/8 omenapuu-2 1/8
Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia? Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia?
Uuuh Uuuh
Mikä tämä on? Mikä tämä on?
Muikea istuja-koira Muikea istuja-koira
onko oikea paikka onko oikea paikka
rage rage
aaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
Eipä tässä mitään kummempia... Eipä tässä mitään kummempia...
Kaljaa Kaljaa
Ei mennyt niin kuin strömsössä Ei mennyt niin kuin strömsössä
Tuukka Virtaperko -kokoelma 7 Tuukka Virtaperko -kokoelma 7
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
Sipilä ja mamut Sipilä ja mamut
normipäivä normipäivä
Wtf Wtf
vesi vastaan saksalainen olut vesi vastaan saksalainen olut
Jaws? Jaws?
Kannatti nähdä vaivaa :) Kannatti nähdä vaivaa :)
Otti vain osuutensa Otti vain osuutensa
chad donald vs virgin goofy chad donald vs virgin goofy
Mountain retkellä Mountain retkellä
 688 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 28.01.2020 23:22:49
[ + 8 | ]

Persujen perhemalli

[39002] [FB_IMG_1580242853502.jpg] [0.04 MB] [700x454] [] []
FB_IMG_1580242853502.jpg

aito avioliitto

 · 

vasarahai

29.01.2020 03:43:18
#300256 [+-] Piilota Suosittele

Mää voin uskontoni virallisena henkisenä esiintuojana julistaa kenet vaan parisuhteeseen. En vaan ymmärrä, että minkä vitun takia (paitti tietenki laillisen perintäoikeuden vuoksi) kenenkään napaa kutittaa se, että onko ne jonku uskonnon nimissä kavereita keskenään vai ei.

29.01.2020 09:10:34
#300295 [+1] Piilota Suosittele

Suvakkipersehuorien perheessä toinen vanhempi on aina homo tai lesbo. Syy miksi lapsista tulee mielisairaita

29.01.2020 11:11:20
#300325 [+1] Piilota Suosittele

Ottasin sen verta lasten puolesta kantaa, että ne joutuu helposti kiusanteon piiriin jos vanhempina on 2 samaa sukupuolta olevaa tai "muu" sukupuolisuuden omaavia @veikko .

30.01.2020 06:11:19
#300682 [+1] Piilota Suosittele

>>300459
Olikohan se niin?

Naama kiinni! Ei minua haittaa homous tai lesbous, mutta jos se haittaa viattoman, mahdollisesti adoptoidun lapsen elämää paljonkin, en kannusta tällaisia pariskuntia hankkimaan tai adoptoimaan.

Eri mieltäköhän?

[ 19 viestiä | ]