Ryppy ja isä Ryppy ja isä
Panosaari Panosaari
akulla palaa päreet akulla palaa päreet
Klasun treffi-ilmoitus, robotti ja tukki paksilla Klasun treffi-ilmoitus, robotti ja tukki paksilla
ALDI ALDI
Sarjakuva Sarjakuva
Sabaton - The Last Stand with Orchestra Sabaton - The Last Stand with Orchestra
Ihana nainen Ihana nainen
Tyhmä huumon >:3 Tyhmä huumon >:3
Niin kaunis on tuo nainen Niin kaunis on tuo nainen
Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14 Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 14
Kisakiree karvanen 5evil Kisakiree karvanen 5evil
Previkkaa (ja kameramiehelle kans) Previkkaa (ja kameramiehelle kans)
Elämämjoulu Elämämjoulu
peitossa :3 peitossa :3
pieni kasa palluroita :3 pieni kasa palluroita :3
Miksi meillä on kädet? Miksi meillä on kädet?
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Luukku 8 Luukku 8
Nauruvastuu Nauruvastuu
Kaasupullon tyhjennys Kaasupullon tyhjennys
neliö ja kissanpennut :3 :3 neliö ja kissanpennut :3 :3
Pyöritteli ilmailijoille piruetit Pyöritteli ilmailijoille piruetit
Oskarista tulee insinööri Oskarista tulee insinööri
 734 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 21.01.2020 18:57:12
[ + 5 | ]

terve naapurit

[38745] [0.jpg] [0.05 MB] [430x539] [] []
0.jpg

black

(40)  · 

sabbath

21.01.2020 19:24:10
#296976 [+-] Piilota Suosittele

Vanhaa sabbathia ozzylla voisikin kuunnella naapurista, mutta kun se on arttu paskaria, kasimirin vittuvene, keekin kootut, kassi almaa, jvg ja depis moodia + muuta mölyä mitä en tunnista. No onneksi aina klo 22:01 voi käydä rimputtamassa ovikelloa ja muistuttaa talo.oy:n järjestys säännöissä mainitusta hiljaisuudesta ja ihme kyllä se on aina mennyt jakeluun.

21.01.2020 22:24:42
#297087 [+-] Piilota Suosittele

Onneks meillä on vitun hyvät eristeet talosa. Yhesä entisessä ei varmaan ollu etes minkäänlaisia eristeitä. Soli helevettiä sielä olemine. Päivisin saatan ratiota kuunnella hilijasella tai jos oikein innostun niin vähän King Diamondia, mutta sitäki ihimiskorville sopivalla voimakkuuella.

21.01.2020 23:46:03
#297128 [+-] Piilota Suosittele

Mul oli joskus semmone työtön äijä naapurina. Esitteli ittensä naapuri partsilta ja sano et jos on oikeen paska päivä tai ilta ni joskus tulee luukutettuu slayerii. Mut tämä tapahtu vaan kerran siinä 2 vuoden aikana mitä siinä asuin. 4-5 aikaan aamuyöstä siihen sit heräsin, ja lähdin töihin.

[ 6 viestiä | ]